زاهدی در ژاپن، سوباسا شد! (ویدیو)

زاهدی در ژاپن، سوباسا شد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- شهاب زاهدی که در بازی قبلی تیمش در جام‌حذفی استراحت کرد باز هم بازگشت خود را با گل جشن گرفت.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق پرسپولیس به حریف دوست‌نداشتنی استقلال 2 گل زد تا ادامه درخشش خود در جی لیگ را ادامه بدهد. زمانی جوبیلو ایواتا یادآور قدرت فوتبال ژاپن بود اما تیمی که مقابل تیم آویسپا قرار گرفت شباهتی با همان تیم همیشگی نداشت.

 جوبیلو در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و شرایط خیلی خوبی را تجربه نمی‌کند. این تیم با دو گلی که در نیمه اول و همان دقیقه ابتدایی نیمه دوم زد خوشحال بود که با 3 امتیاز بازی می‌تواند کمی اوضاعش را در جدول بهبود ببخشد اما شهاب زاهدی اجازه نداد تا این رویای شیرین خیلی دوام پیدا کند. 

دو گل مهاجم ایرانی در دقایق 60 و 78، به هر تیم فقط یک امتیاز داد تا آویسپا در رده سیزدهم قرار بگیرد و جوبیلوایواتا چهاردهم شود. این بازی جدال 2 گلزن جی لیگ هم بود. مهاجم جوبیلوایواتا با 9 گل زده در صدر جدول گلزنان ژاپن قرار دارد و شهاب زاهدی 5 گله هم با چند بازیکن دیگر در رده سوم تعقیب‌کننده‌های او هستند. هر 2 بازیکن در این بازی 2 گل زدند تا اگر تیم‌هایشان در جنگ صدرنشینی جایی ندارد اما خودشان جنگ آقای گل‌ها را داغتر کنند.  

دبل زاهدی مقابل جوبیلو

البته جوبیلو ایواتا نامی آشنا در فوتبال ایران است. در فینال جام باشگاههای آسیا در فصل 1999 موفق به کسب پیروزی در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال شد و سومین جام آسیایی را از آبی پوشان گرفت.

درخشش زاهدی در جی لیگ، با واکنش طرفداران تیمش و حتی فوتبالدوستان ژاپنی مواجه شده و در توییتر، او را با شخصیت کارتونی سوباسا مقایسه کرده‌اند که به هیچ تیمی رحم نمی‌کند!

4326