علاقه بایرن مونیخ به جذب هافبک بارسلونا

علاقه بایرن مونیخ به جذب هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است و مدیران باشگاه آلمانی علاقه دارند تا مذاکراتی را با باشگاه بارسلونا بر سر این بازیکن شروع کنند.

به گزارش فوتبالی ، با توجه به شرایط سختی که بارسلونا از لحاظ نتیجه گیری و همچنین از لحاظ مالی در آن قرار گرفته است، برخی از بازیکنان در این شرایط تصمیم به ترک باشگاه می گیرند. البته خود باشگاه بارسلونا هم بدش نمی آید که برخی از بازیکنانش را با ارقام خوبی به فروش برساند تا بتواند تا حدودی از این بحران مالی خارج شود.

به نقل از رلوو، در حال حاضر فرنکی دی یونگ مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است. رقمی که بارسلونا برای به فروش رساندن فرنکی دی یونگ در نظر دارد، رقم هفتاد میلیون یورو است. البته باواریایی ها می خواهند فرنکی دی یونگ را با رقمی کمتر از این رقم خریداری کنند.

فرنکی دی یونگ که اهل کشور هلند است در حال حاضر بیست و شش سال سن دارد. او به تازگی به کشورش یعنی هلند رفته بود تا در مراسمی که پادشاه این کشور برگزار کرده بود حضور پیدا کند. فرنکی دی یونگ از سال 2019 در بارسلونا حضور دارد. او از آژاکس به جمع آبی و اناری ها پیوسته است.

1471