پیش‌بازی ملوان - سپاهان؛ دیدار انتقامی برای مورایس

پیش‌بازی ملوان - سپاهان؛ دیدار انتقامی برای مورایس

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان یک نبرد انتقامی با ملوان را برگزار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، ملوان در انزلی میزبان سپاهان خواهد بود. دیداری که در بازی رفت و در اصفهان با نتیجه سه بر دو به سود قوی سپید به پایان رسید.

ملوانی‌ها در شرایطی باید مقابل سپاهان قرار بگیرند که در دو بازی اخیر برای این تیم دردسر زیادی درست کرده‌اند. سپیدپوشان فصل گذشته با متوقف کردن سپاهان در اصفهان، به نوعی یکی از تیم‌هایی بودند که مانع قهرمانی شاگردان ژوزه مورایس شدند و در بازی رفت فصل جاری هم توانستند این تیم را شکست دهند تا تبدیل به گربه سیاه طلایی‌پوشان شوند و این مسابقه رنگ و بوی انتقامی زیادی برای تیم اصفهانی خواهد داشت.

این دیدار از حیث اینکه تراکتور در بازی روز گذشته خود شکست خورد و انزلی‌چی‌ها می‌توانند با کسب سه امتیاز خانگی به رده چهارم صعود کرده و امیدهایشان برای کسب سهمیه آسیایی را بیشتر کنند هم برای شاگردان مهدی تارتار اهمیت زیادی دارد و باید دید ملوان می‌تواند از این تعارف تراکتور به بهترین شیوه ممکن استفاده کند یا نه.

در سمت مقابل اگر چه سپاهان توانسته بازی قبلی خود در دربی اصفهان را به نفع خود تمام کند ولی نتایج ضعیف این تیم صدای هواداران اصفهانی را درآورده و حتی در روز برد طلایی‌پوشان هم شاهد شعارهای اعتراضی علیه سرمربی پرتغالی این تیم بودیم و مورایس تحت شدیدترین انتقادات از زمان حضور خود در اصفهان به سر می‌برد.

اگر چه سپاهان در دیدارهای رو در روی دو تیم در لیگ برتر با کسب ۱۲ پیروزی و ۶ شکست دست بالاتری دارد اما مورایس در سه تقابل خود با قوی سپید بردی به دست نیاورده و باید دید نتیجه این بازی چگونه پیش خواهد رفت.

شایان ذکر است از آخرین برد سپاهانی‌ها برابر ملوان چیزی حدود ۱۰ سال می‌گذرد و از زمان بازگشت سپیدپوشان به لیگ برتر، تیم اصفهانی موفق به شکست حریف فردای خود نشده است.

نتیجه هفته گذشته: ملوان با یک گل در تهران به پرسپولیس باخت و سپاهان با همین نتیجه از سد ذوب‌آهن در نقش‌جهان گذشت.

وضعیت در جدول: ملوان با ۳۸ امتیاز پنجم است و سپاهان با ۴۲ امتیاز در رده سوم جای دارد.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران

ملوان - سپاهان

یکشنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۱۷

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی

تیم داوری: مرتضی منصوریان، حسن ظهیری، محسن سلطانی و فرهاد امینی

1997