هاشمی‌نسب، «مربی-رفیق» بازیکنان استقلال! (عکس)

هاشمی‌نسب، «مربی-رفیق» بازیکنان استقلال! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی هاشمی‌نسب به عنوان مربی استقلال رابطه بسیار خوبی با بازیکنان استقلال دارد.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشمی‌نسب که با آمدن جواد نکونام به استقلال به عنوان دستیار وی در این تیم مشغول به کار شد تا به مانند دوران حضور در فولاد بازهم جز یکی از نفرات حاضر در کادرفنی نکونام باشد حالا به یکی از ارکان مهم بر روی نیمکت آبی‌ها بدل شده است.

مهدی هاشمی‌نسب که سال‌ها پیش و در اواخر دهه 70 با یک انتقال جنجالی رنگ پیراهن خود را از قرمز به آبی تغییر داد تا به یاغی‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل شود علاوه بر این که در دوران بازی خود روزهای خوبی را با استقلال تجربه کرد در قامت مربی هم نقش ویژه‌ای را برای این تیم ایفا می‌کند.

هاشمی‌نسب در کادر فنی نکونام وظیفه‌ای فراتر از یک مربی را دارد و بیشتر روی مسائل روانی و ذهنی بازیکنان کار می‌کند؛ او به قدری روی این مسائل اشراف دارد و به نوعی در آن کاربلد است که کمتر بازیکنی از استقلال وجود دارد که با او رابطه صمیمی نداشته باشد و شادی گل‌های خود را با او تقسیم نکند! 

در بازی استقلال مقابل شمس آذر هم دیدیم که حسین مرادمند بعد از به ثمر رساندن یک گل ارزشمند شادی گل خود را با هاشمی‌نسب تقسیم کرد تا قابی تکراری از این اتفاق در مسابقه‌های استقلال به ثبت رسیده شود.

9098