کاپیتان استقلال و کابوس ۲ گله شدن در ۵ بازی!

کاپیتان استقلال و کابوس ۲ گله شدن در ۵ بازی!

پایگاه خبری فوتبالی- سیدحسین حسینی در جدال با شمس آذر بازهم دوبار دروازه‌اش باز شد.

به گزارش فوتبالی، حسین حسینی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد قابل توجهی در قاب دروازه استقلال داشته و تمامی خاطرات تلخ فصل گذشته را به واسطه درخشش در لیگ بیست و سوم به باد فراموشی سپرده یک آمار عجیب و البته و منفی را تا به اینجای مسابقات از خودش برجای گذاشته است. 

حسینی در تقابل حساس استقلال با شمس آذر تا آستانه ثبت کلین‌شیت پیش رفت اما تیرش به سنگ خورد و در دقایق پایانی مسابقه دو بار دروازه‌اش براثر عدم تمرکز هم‌تیمی‌هایش باز شد تا آبی‌ها برای حفظ برتری و پس گرفتن صدر جدول جان به لب شوند!

این اتفاق برای اولین بار نیست که در خلال فصل جاری برای حسینی رقم می‌خورد و او در مصاف با تیم‌های هوادار، شمس آذر (در نیم فصل اول) و مس رفسنجان در لیگ برتر و جام حذفی بیش از یک بار دروازه‌اش باز شده و به اصطلاح در ۵ مسابقه با دریافت ۲ گل زمین مسابقه را ترک کرده است!

این اتفاق گرچه یک آمار منفی برای حسینی تلقی می‌شود اما این دروازه‌بان همچنان با ثبت ۱۴ کلین‌شیت بهترین عملکرد را در میان همتایان خود در لیگ بیست و سوم دارد و امیدوار است با عدم تکرار اتفاق مشابه در بازی با شمس آذر با بسته نگه داشتن قفس توری خود در ۶ بازی باقی مانده شانسش را برای ربودن دستکش طلا بیشتر کند. 

۹۰۹۸