بازیکنی که از نظر آنچلوتی، بی‌جایگزین است

بازیکنی که از نظر آنچلوتی، بی‌جایگزین است

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی یکشنبه مقابل بارسلونا حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از بازی سنگین و 120 دقیقه ای در مقابل سیتی در روز چهارشنبه، باید یکشنبه در برنابئو میزبان بارسا باشد. آنچلوتی در مورد انتقادها به سبک دفاعی تیمش مقابل تیم انگلیسی گفت:" شگفت زده نشدم. هر کسی نظر خود را دارد. برای ما مهم بود که سبک مشخصی داشته باشیم و چه در زمان داشتن توپ و چه بدون آن، بازی را به خوبی مدیریت کنیم. هیچ هواداری را ندیدم که از بازی و صعود ما ناراحت باشد. به قول اسپانیایی ها فقط ناخدا می تواند در مورد دریا حرف بزند." 

آنچلوتی اعلام کرد که میلیتائو مدافع برزیلی این تیم از نظر بدنی آماده است تا فیکس شود و در مورد وداع احتمالی ناچو در پایان فصل گفت:" اینده اش در اختیار خودش است.  خودش باید تصمیم بگیرد که چه کار می کند. مدافع بزرگی بوده و خواهد بود." 

سرمربی رئال مادرید با تمجید از فدریکو والورده ، بیان کرد:" همیشه درون زمین به ما کمک کرده است و انرژی خوبی دارد. می تواند در پست های وینگر، هافبک دفاعی یا نقش های دیگر در زمین حضور داشته باشد و از نظر من بی جایگزین است." 

کارلو گفت که از نظر او، مودریچ هرگز حاضر نمی شود که با نقش نیمکت نشین همیشگی کنار بیاید و در مورد شرایط تیمش در فاصله یک ماه به پایان فصل، اذعان داشت:" خیلی خوب بودیم. کیک آماده شده و فقط خامه روی آن باقی مانده است. میلیتائو و کورتوا ریکاوری کرده اند و فقط آلابا را کم داریم." 

4125