تمجید سرمربی بارسلونا از عملکرد رئال مادرید در مقابل منچسترسیتی

تمجید سرمربی بارسلونا از عملکرد رئال مادرید در مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در مورد بازی حساس تیمش مقابل رئال مادرید با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بازی فردا شب در برنابئو برای بارسلونا بازی مرگ و زندگی است. کاتالان ها باید و باید پیروز شوند تا شانسی برای کسب لالیگا داشته باشند در غیر این صورت ممکن است که فصلی بدون جام را داشته باشند.

ژاوی در مورد بازی فردا شب گفت:" رئال مادرید در اولین دقایق هر نیمه به حریفش فشار می آورد. باید جسورانه عمل کنیم و با شخصیت و تلاش ظاهر شویم. اولین دقایق، کلیدی هستند. خشم و ناراحتی از شکست مقابل پی اس جی به ما کمک خواهد کرد. رئال مادرید بسیار قدرتمند است. "

وی با اشاره به اختلافات در رختکن بارسلونا به خاطر صحبت های گوندوغان گفت که در حال حاضر مشکلات حل شده و اختلافی در تیم نیست. سرمربی بارسلونا با تمجید از عملکرد رئالی ها مقابل سیتی بیان کرد:" رئال مادرید باید دفاع می کرد. به مصاف بهترین تیم دنیا رفتند و خیلی از اوقات باید کارهایی را بر خلاف میل خودت انجام بدهی. رئال مادرید بارها پیروز شده و وقتی که این همه بار برنده می شوی، اعتماد به نفس بالاتری پیدا می کنی. فکر نمی کنم که بحث خوش شانس باشد بلکه با تلاش و همدلی موفق می شوند. عادی نیست که رئال مادرید در سه سال اخیر، دوبار توانسته باشد بهترین تیم دنیا را حذف کند. ما در اسپانیا باید با چنین تیم قدرتمندی رقابت کنیم. آنها فقط یک بار در 31 بازی لالیگایی خود شکست خورده اند. آمارشان شگفت انگیز است. ما فقط چهار امتیاز کمتر از فصل گذشته داریم و باید با یک تیم قدرتمند، رقابت کنیم. بازی فردا برای ما مهمترین بازی فصل است. باید پیروز شویم تا به پنج امتیازی آنها برسیم."

4125