پنج گلزن برتر تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا (عکس)

پنج گلزن برتر تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حال حاضر با داشتن چهارده قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پر افتخار ترین تیم در تاریخ این رقابت ها است.

به گزارش فوتبالی ، مادریدی ها در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا یعنی فصل 2023/24 هم در مرحله نیمه نهایی قرار دارند و در مسیر رفتن به مرحله نیمه نهایی هستند. رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور دو عنصر اصلی خط حمله رئال مادرید در این فصل از رقابت ها هستند که جود بلینگام هم از پشت سر آن ها را حمایت می کند. اما بهترین گلزن های تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا چه کسانی هستند؟

بدون تردید اولین نفر کریستیانو رونالدو است. رونالدو در رئال مادرید موفق شد در 101 بازی، 105 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند. پس از رونالدو کریم بنزما قرار می گیرد. مهاجم فرانسوی در 133 بازی برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 78 گل به ثمر رساند. رائول گونزالس اسطوره اسپانیایی رئال مادرید در 130 بازی موفق شد 66 گل به ثمر برساند.

پس از این بازیکن ها، نوبت به بازیکنان حال حاضر رئال مادرید می رسد. رودریگو گوئس در 49 بازی برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، 20 گل زده است. وینیسیوس جونیور هم در 53 بازی موفق شده است 18 گل به ثمر برساند.

1471