اتفاق ویژه در فولاد آره‌نا؛ مس با 7 پاس به گل رسید! (ویدیو)

اتفاق ویژه در فولاد آره‌نا؛ مس با 7 پاس به گل رسید! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان محرم نویدکیا با یک گل مدرسه‌ای، موفق به برتری مقابل فولاد در اهواز شدند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته در و یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران تیم مس رفسنجان موفق شد در اهواز با یک گل از سد فولاد بگذرد. تک گل این مسابقه را سعید واسعی در دقیقه 56 وارد دروازه میزبان کرد.

این برد در ادامه روند مثبت مس رفسنجان بعد از آمدن محرم نویدکیا به جای ساکت الهامی است. مس بعد از آمدن نویدکیا 11 بازی برگزار کرده که در هیچ کدام از آنها شکست نخورده و آمار 4 برد و 7 تساوی را ثبت کرده است.

گذشته از نتایج خوبی که مس در نیم‌‌فصل دوم و با آمدن محرم گرفته، نحوه بازی این تیم هم مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. مسی‌ها بسیار تاکتیکی و چشم‌نواز بازی می‌کنند و همه از دیدن بازی‌های این تیم لذت می‌برند.

در این بین دو بازی این تیم مقابل استقلال در جام حذفی و لیگ بسیار جذاب بود. آنها در جام حذفی در شهر خودشان استقلال را بردند و حذف کردند و در لیگ در تهران استقلال را با تساوی دو بر دو متوقف کردند.

این اتفاقات باعث شد بازی‌‌های مس بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد. حالا گلی که مس دیشب در اهواز به فولاد زد هم تبدیل به یک سوژه جذاب شده است. گلی که از سمت راست محوطه جریمه مس شروع شد و بعد از 7 پاس تبدیل به گل شد!

نکته مهم این است که در روند این گل شاهد یک ضد حمله سریع با پاس‌های تک‌ضرب نبودیم. چیزی که باعث به نتیجه رسیدن این حمله شد دقت پاس‌ها و جاگیری درست بازیکنان مس از ابتدای شروع حمله بود.

<br>

کار از پرتاب اوت در سمت راست محوطه جریمه مس شروع شد. از آنجا که بازی در نیمه زمین مس بود بازیکنان هجومی این تیم هم به عقب آمده بودند تا پرس بازیکنان فولاد را بشکنند و از زیر فشار خارج شوند.

حسن جعفری مدافع راست مس اوت را رو به جلو پرتاب کرد (پاس اول). سعید واسعی که به عقب آمده بود در یک دوئل هوایی سخت و محکم پیروز شد و با یک ضربه به میانه زمین، بازی را به جایی برد که بازیکنان تراکم کمتری داشتند (پاس دوم)

توپ به محمد مهدی محبی رسید. محبی چند قدم پیشروی کرد و توپ را با ضربات متعدد پا جلو برد. این جا سرعت ضد حمله گرفته شد اما بازیکنان مس از فرصت استفاده کردند و به حمله تیم‌شان اضافه شدند

محبی وقتی دید راه کمی بسته است با یک پاس رو به عقب توپ را به جلال‌الدین علی محمدی داد (پاس سوم) و خودش به سمت محوطه جریمه فولاد رفت. علی‌محمدی با یک پاس عرضی فرشید باقری را صاحب توپ کرد (پاس چهارم).

فرشید بعد از کنترل توپ، یک سانتر نرم و هدفمند انجام داد و توپ دقیقا روی سر سجاد شهباززاده نشست (پاس پنجم). سجاد هم با سر توپ را به محبی داد که کمی پیشتر وارد محوطه جریمه شده بود (پاس ششم).

محبی توپ را کنترل کرد و با یک پاس کات‌بک توپ را به واسعی داد (پاس هفتم) و واسعی با یک ضربه دقیق پای چپ دروازه فولاد را باز کرد. مسی‌ها با حفظ این گل تا پایان مسابقه توانستند 3 امتیاز مسابقه را بگیرند.

در فوتبال ایران کمتر پیش می‌آید که یک تیم بتواند با چند پاس متوالی به گل برسد. چند روز پیش آلومینیوم اراک موفق به ثبت یک گل با 24 پاس متوالی در بازی با هوادار شد و حالا هم مس موفق به زدن یک گل با 7 پاس شده است!

1359