فصل برای هافبک آرژانتینی چلسی به اتمام می‌رسد؟

فصل برای هافبک آرژانتینی چلسی به اتمام می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال دارد انزو فرناندز پیش از پایان فصل برای مشکل فتق خود زیر تیغ جراحان برود تا بتواند در کوپا آمریکا آماده باشد.

به گزارش فوتبالی، یکی از خریدهای مهم چلسی در دو فصل اخیر، انزو فرناندز آرژانتینی بود که زمستان سال گذشته با مبلغ بیش از 100 میلیون یورو از بنفیکای پرتغال راهی چلسی شد. این هافبک جوان پس از درخشش در پیراهن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر توانست توجه باشگاه انگلیسی را به خود جلب کند.

بهترین بازیکن جوان جام جهانی 2022 در این فصل شروع خوبی با چلسی نداشت و تحت تاثیر نتایج ضعیف تیمش قرار گرفت، اما به مرور زمان و با سروسامان گرفتن شرایط چلسی، انزو فرناندز نیز به اوج آمادگی نزدیک شد و توانست بازی‌های خوبی برای تیمش ارائه کند.

اما هفته گذشته این بازیکن دچار مصدومیت از ناحیه فتق شد و از همراهی تیمش محروم ماند. گفته می‌شد که این بازیکن آرژانتینی برای بازی حساس تیمش مقابل منچسترسیتی آماده خواهد بود، اما شاید به طور کامل نتواند در این بازی به میدان برود.

به گزارش نشریه آرژانتینی اوله، انزو فرناندز برای بازی مقابل منچسترسیتی آماده خواهد بود. او در تمرینات گروهی تیمش حاضر شده است، اما ممکن است پس از این بازی دیگر نتواند آبی‌های لندن را همراهی کند. گفته شده است که این بازیکن به‌علت مشکل فتق خود، ممکن است پیش از پایان یافتن فصل برای حل مشکل فتق خود، زیر تیغ جراحان برود.

این بازیکن می‌خواهد برای رقابت‌های کوپا آمریکا در لیست تیم ملی آرژانتین حضور داشته باشد و سعی دارد هرچه سریع‌تر برای حضور در این مسابقات آماده شود.

1428