گزینه جنجالی ریوالدو برای جانشینی ژاوی

گزینه جنجالی ریوالدو برای جانشینی ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - ریوالدو اسطوره بارسلونا اعتقاد دارد که در صورتی که ژاوی به حرفش عمل کند و در پایان فصل از بارسلونا برود، یک گزینه ایده آل برای جاشنینی او وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی اعتقاد دارد که بهترین گزینه برای جانشینی ژاوی، شخصی است که قبلا هم در این باشگاه حضور داشته است: ژوزه مورینیو. در حقیقت مربی پرتغالی زمانی به عنوان مترجم و دستیار در کادر فنی بابی رابسون و لوئیز فن خال در نیوکمپ حضور داشته است.

مورینیو به واسطه دوران حضورش در رئال مادرید به شخصیتی جنجالی در میان هواداران بارسلونا مطرح شده است. در واقع او بارها علیه بارسلونا صحبت کرده اما ریوالدو اعتقاد دارد که مربی پرتغالی می تواند برای تیم کاتالان مفید باشد. وی اظهار داشت :" فکر نمی کنم که گواردیولا در حال حاضر برنامه ای برای بازگشت به بارسلونا داشته باشد. فکر می کنم که تنها زمانی که به شکل واقع گرایانه ای بتوان به بازگشت او فکر کرد، زمانی است که بخواهد به شهر بارسلونا برگردد و از زندگی کنار خانواده اش لذت ببرد. او در حال حاضر در انگلیس خوشحال است و از سویی بازگشتش به شرایط مالی بارسلونا نیز بستگی دارد.  خیلی از هواداران از بازیکنان یا مربیانی که در باشگاه های رقیب کار کرده باشند، خوششان نمی آید اما ژوزه مورینیو قبلا در بارسلونا بوده و شخصیت بزرگی دارد. جدیت و حاشیه هایش می تواند از ابتدا مایه نگرانی باشد اما او یک برنده است. در حال حاضر بدون باشگاه است و استخدام او ساده تر است."

4125