روزی که رونالدو با گلزنی در دقیقه 103 به بارسلونا فاتح کوپا دل ری شد

روزی که رونالدو با گلزنی در دقیقه 103 به بارسلونا فاتح کوپا دل ری شد

پایگاه خبری فوتبالی - سیزده سال از شبی که رئال مادرید در فینال کوپا دل ری فصل 2010/11 موفق شد بارسلونا را شکست بدهد، می گذرد.

به گزارش فوتبالی ، در فینال رقابت های جام حذفی اسپانیا در فصل 2010/11، رئال مادرید با هدایت ژوزه مورینیو به مصاف بارسلونا با هدایت پپ گواردیولا رفت. آن بازی در ورزشگاه مستایا برگزار می شد که ورزشگاه خانگی تیم والنسیا است.

رئال مادرید و بارسلونا یک بازی بسیار نزدیک را ارائه دادند و این بازی در پایان 90 دقیقه برنده ای نداشت و به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه و در دقیقه 103 بازی، روی سانتر آنخل دی ماریا، کریستیانو رونالدو با یک ضربه سر دیدنی دروازه بارسلونا را باز کرد. در آن بازی پینتو دروازه بان بارسلونا بود. با گل رونالدو رئال مادرید پیش افتاد و توانست که تا پایان 120 دقیقه پیروزی یک بر صفر خود را حفظ کند و در نهایت برنده آن بازی و فاتح جام شود.

آن جام، اولین جامی بود که کریستیانو رونالدو در رئال مادرید به دست می آورد. ضمن این که اولین جام ژوزه مورینیو به همراه مادریدی ها نیز بود. رئال مادرید بالاخره موفق شده بود بارسلونای پپ گواردیولا را شکست بدهد و جام قهرمانی را از آن ها بگیرد.

آن قهرمانی رئال مادرید مانع از آن شد تا بارسلونای گواردیولا در فصل 2010/11 فاتح سه گانه شود.

1471