بازیکن 15 ساله‌ای که از کلاس علوم بیرون کشیده‌شد و شاید مقابل آرسنال فیکس شود!

بازیکن 15 ساله‌ای که از کلاس علوم بیرون کشیده‌شد و شاید مقابل آرسنال فیکس شود!

پایگاه خبری فوتبالی - ولورهمپتون شاید از بازیکن 15 ساله ای در ترکیب اصلی خود مقابل آرسنال استفاده کند که از کلاس علوم خود بیرون کشیده شد تا در تمرین تیم بزرگسالان شرکت کند!

به گزارش فوتبالی، ولورهمپتون در آستانه بازی حساس روز شنبه خود مقابل آرسنال با بحران مصدومیت ها مواجه بوده است. چند تا از بازیکنان اصلی این تیم دچار مصدومیت شده اند و حضورشان مقابل تیم آرتتا مشخص نیست. 

گری اونیل ممکن است که  کریگ داوسون، نلسون سمدو، رایان آیت نوری را در این بازی در اختیار نداشته باشد. یکی از گزینه ها این است که اونیل در این بازی از وس اوکودووا در پست دفاع راست استفاده کند. این بازیکن فقط 15 سال و 344 روز سن دارد.

در واقع وس از کلاس علوم خود در روز جمعه بیرون کشیده شده است و ممکن است که در ترکیب اصلی ولورهمپتون مقابل آرسنال قرار بگیرد. اوکودووا در شب شکست ولورهمپتون مقابل نیوکاسل روی نیمکت نشسته بود.  سرمربی ولورهمپتون در مورد فرا خواندن این بازیکن به بازی گفته است:" امیدوارم که از حضور در کنار ما نسبت به حضورش در کلاس علوم بیشتر سرگرم شود! برای بازی آماده است. خیلی خوب تمرین کرده است و از نظر بدنی، شرایط خیلی خوبی دارد. شاید حضورش در این بازی برای روند پیشرفتش بیش از حد زود باشد اما این شرایطی است که ما در آن هستیم. "

4125