تیم برتر تاریخ لیگ انگلیس از نگاه فودن؛ از رونالدو تا آنری و ویرا

تیم برتر تاریخ لیگ انگلیس از نگاه فودن؛ از رونالدو تا آنری و ویرا

پایگاه خبری فوتبالی - فیل فودن ستاره منچسترسیتی تیم برتر تاریخ لیگ انگلیس از نگاه خود را اعلام کرد که یک فوق ستاره از لیورپول را در کنار دو اسطوره منچستریونایتد را در این تیم قرار داد.

به گزارش فوتبالی، فودن در تیم پرستاره خود از شش بازیکن پیشین و کنونی منچسترسیتی استفاده کرد.  در واقع ادرسون و کایل واکر در این تیم حضور دارند و البته او ، ونسان کمپانی را از یاد نبرد که چهار بار با سیتی قهرمان لیگ انگلیس شده است. فودن در مورد واکر به دیلی میل گفت:" اگر بخواهم جدی صحبت کنم، نمی توانم دفاع راست دیگری را به جز او ببینم."

ویرجیل فن دایک  کاپیتان لیورپول و اشلی کول دفاع چپ سابق آرسنال و چلسی بقیه خط دفاعی را تکمیل کردند.  فودن سالها رو در روی فن دایک بازی کرده و از توانایی های مدافع هلندی خبر دارد. کول نیز یکی از بهترین دفاع چپ های تاریخ انگلیس به شمار می رود که سالها در آرسنال و چلسی درخشیده است. 

داوید سیلوا دیگر بازیکن سابق منچسترسیتی است که به این تیم راه یافته است و پاتریک ویرا اسطوره فرانسوی آرسنال در خط هافبک حضور دارد. فودن گفت:" فکر می کنم که سیلوا به محافظت بازیکنی نظیر ویرا از خودش نیاز دارد تا تعادل خوبی ایجاد شود." 

وی در دو جناح خط حمله به کریستیانو رونالدو اسطوره منچستریونایتد و تیری آنری اسطوره آرسنال اشاره کرده است و وین رونی و سرجیو آگوئرو را در خط حمله به هم تیمی خود هالند ترجیح داده است. کوین دی بروینه نیز جایی در این تیم نداشته است. 

تیم برتر تاریخ لیگ انگلیس از نگاه فودن بدین شرح است: ادرسون، واکر، کمپانی، فن دایک، اشلی کول، پاتریک ویرا، داوید سیلوا، آنری، رونالدو، رونی و سرجیو آگوئرو. 

4125