صعود موقت توپچی‌ها به صدر جدول با پیروزی مقابل ولورهمپتون

صعود موقت توپچی‌ها به صدر جدول با پیروزی مقابل ولورهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته‌ی سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، آرسنال در استادیوم مولنیو میهمان ولورهمپتون بود که توپچی‌ها توانستند با نتیجه دو بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، رقابت و کورس حساس سه تیم بالانشین لیگ برتر انگلیس به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود و در این هفته‌ها، این ماراتن در داغ‌ترین و حساس‌ترین قسمت قرار دارد. هر سه تیم هفته گذشته از رقابت‌های اروپایی کنار رفتند و حالا تمام تمرکزشان بر روی لیگ برتر انگلیس است.

آرسنال پس از شکست تلخ هفته گذشته مقابل استون ویلا، صدر جدول را به مدافع عنوان قهرمانی یعنی منچسترسیتی اهدا کرد؛ می‌خواست این هفته با عبور از سد ولورهمپتون خود را در کورس قهرمانی نگه دارد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی بازگردد.

از همان نیمه اول آرسنال حملات خودش را آغاز کرد و چندین بار به دروازه ولورهمپتون نزدیک شد. البته باید گفت گرگ‌های فوتبال انگلیس هم دست‌وپا بسته نبودند و یک بار در ۴۵ دقیقه نخست توپ را به تیر دروازه داوید رایا و آرسنال کوبیدند. در دقایق پایانی نیمه اول، ضربه بیرون پای تروسار با خوش‌شانسی پس از برخورد با تیرک وارد دروازه ولورهمپتون شد تا آرسنال در آستانه پایان نیمه اول پیش بیافتد.

در نیمه دوم بازهم بازی در اختیار شاگردان آرتتا بود و در تمامی لحظات با تمرکز بالا در حال مدیریت کردن بازی بودند و نمی‌خواستند مقابل ولورهمپتون غافلگیر شوند. بازیکنان آرسنال فرصت‌های زیادی برای رساندن برتری به دو گل داشتند و در نهایت مارتین اودگارد در دقیقه ۹۰+۵ تیر خلاص را به شاگردان گری اونیل زد و توپچی‌ها با دو گل توانستند این بازی حساس را پیروز شوند.

با کسب این پیروزی آرسنال با ۷۴ امتیاز و همچنین یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی ۷۳ امتیازی، در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت. توپچی‌ها سه‌شنبه شب در بازی حساسی دیگر میزبان حریف همشهری خود چلسی در استادیوم امارات خواهند بود. باید منتظر ماند و دید مثلث قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس بین سه تیم آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول در نهایت با قهرمان کدام یک به پایان خواهد رسید.

۱۴۲۸