مربی آلومینیوم اراک: اشتباه‌های داوری وجود دارد اما باید به قانون احترام بگذاریم

مربی آلومینیوم اراک: اشتباه‌های داوری وجود دارد اما باید به قانون احترام بگذاریم

پایگاه خبری فوتبالی - مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم ما امسال در هیچ بازی برای حداقل امتیاز به میدان نرفت اما کسب حتی یک امتیاز از ذوب آهن در اصفهان کار بزرگ و ارزشمندی است.

به گزارش فوتبالی ، مجید محافظت‌کار شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در اصفهان افزود: شرایط تیم آلومینیوم اراک خوب است، روند مثبتی را طی می کند و برای ارائه بازی خوب و باکیفیت مقابل ذوب‌آهن اصفهان آمادگی کامل دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون به میزان کیفیت بازی که داشته ایم امتیاز نگرفته ایم، اظهار کرد: امیدواریم بازی فردا در مقابل ذوب آهن سرشار از جذابیت‌های فوتبالی و تماشاگر پسند باشد.

محافظت کار با اشاره به اینکه ابتدای فصل اتفاق هایی افتاد که هرکدام می توانست به یک تیم ضربه بزند، اضافه کرد: اما این چالش ها را با درایت آقای حسینی پشت سر گذاشتیم، بازیکن از دست دادیم و چند بازیکن خوب تیم نیز دچار مصدومیت شدید شدند.

وی با بیان اینکه به رغم محدودیت بازیکن بزرگسال، پنجره تیم بسته بود، گفت: هر تیمی ممکن بود با این چالش ها زمین بخورد اما تیم آلومینیوم اراک به خوبی از این‌ مسائل عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم آلومینیوم اراک در چند بازی از اشتباه‌های داوری ضربه های شدیدی خورد که در نتایج موثر بود، افزود: به هرحال اشتباه های داوری وجود دارد اما وظیفه ما این است که به قانون احترام بگذاریم.

مربی آلومینیوم اراک با تاکید بر اینکه قوانین به طور یکسان باید اجرا شود، ادامه داد: اگر سرمربی یک تیم به خاطر یک مصاحبه محروم می‌شود، باید برای همه تیم‌ها چنین محرومیتی اعمال شود، این یکسان نبودن در اجرای قوانین ما را اذیت می‌کند.

محافظت کار خاطرنشان کرد: بازیکن محروم در بازی فردا نداریم اما چند بازیکن مصدوم داشتیم که برای دیدار فردا می رسند.

تیم ذوب آهن اصفهان فردا (یکشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

ذوب آهن در زمان حاضر در رده هشتم و آلومینیوم اراک در جایگاه دهم لیگ برتر فوتبال کشور است.

1470