مردم ناراحتی ما پس از حذف مقابل رئال مادرید را درک نمی‌کنند

مردم ناراحتی ما پس از حذف مقابل رئال مادرید را درک نمی‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل چلسی و صعود به فینال جام حذفی انگلیس، از برنامه بازی ها انتقاد کرد و تقویم را بسیار فشرده دانست.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی موفق شد در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست بدهد و به فینال برسد. گواردیولا درباره احتمال رویارویی با منچستریونایتد در فینال گفت:" لطفا به کاونتری سیتی ( رقیب منچستر یونایتد در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس ) احترام بگذارید."

گواردیولا درباره حذف شدن مقابل رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی کردن مقابل چلسی بلافاصله پس از آن گفت:" مردم درکی از ناراحتی ما پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا ندارند. این بازی می توانست یک روز دیر تر برگزار شود. چلسی مثل ما در طول هفته بازی نداشته است. این قضیه طبیعی نیست. بازی کردن بدون استراحت برای سلامتی بازیکنان خوب نیست. نمی فهمم که بازیکنانم امروز چطور زنده ماندند!"

سرمربی اسپانیایی در ادامه افزود:" ممکن بود که مقابل چلسی شکست بخوریم اما به پیروزی رسیدیم. بازیکنانم با سرعت زیادی بازی کردند. شرایط به شکلی بود که داشتم به وقت های اضافه فکر می کردم اما این اتفاق رخ نداد."

1470