ادامه هفته بیستم لیگ امارات بدون العین!

ادامه هفته بیستم لیگ امارات بدون العین!

پایگاه خبری فوتبالی – هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ حرفهای امارات بدون حضور تیم العین که خود را برای دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا آماده میکند، روز یکشنبه پیگیری خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در دو بازی نخست این هفته روز شنبه، حتا برابر الامارات به تساوی یک بر یک رسید و عجمان هم دو بر یک الوحده را شکست داد. مسابقه معوقه تیم‌های العین و الاصل هم روز ۳۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

روز یکشنبه در مهم‌ترین بازی تیم‌های الشارجه و الجزیره به مصاف هم خواهند رفت وهر دو برای ارتقای موقعیت خود در جدول تلاش خواهند کرد. تیم الشارجه که بعد از گذشت چند فصل موفقیت‌آمیز، شرایط خوبی ندارد و در همه مسابقات ناکام شده است، هم اکنون با ۲۹ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد.

در سوی مقابل الجزیره هم شرایط مشابهی با الشارجه دارد و فصل موفقی را سپری نکرده و هم اکنون با ۲۲ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارد.

اتفاق مهم در تیم الجزیره تغییر سرمربی این تیم است و "عیسی گریگوری" مربی فرانسوی که پیش از این هم سابقه هدایت تیم الجزیره را داشته است، نفر اول کادر فنی این تیم شده است.

جدال تیم‌های الشارجه و الجزیره در حالی انجام می‌شود که طی ۴ بازی گذشته این دوتیم، الشارجه دو برد را کسب کرده و دو بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

 برنامه کامل بازی‌های باقی مانده هفته بیستم به این شرح است :

ساعت ۱۷ و ۳۰ : خورافکان – بنی یاس

ساعت ۱۷ و ۳۰ : البطائح – النصر 

ساعت ۲۰ : شباب الاهلی – اتحاد کلبا

ساعت ۲۰ : الشارجه – الجزیره 

۱۹۷۹