تنها حریف مشترک سرخابی‌ها تا پایان فصل؛ نساجی قهرمان را مشخص می‌کند؟

تنها حریف مشترک سرخابی‌ها تا پایان فصل؛ نساجی قهرمان را مشخص می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و استقلال هر دو تا پایان لیگ باید یک بار به قائمشهر بروئد.

به گزارش فوتبالی، لیگ بیست و سوم به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود. تنها 7 هفته تا پایان این فصل باقی مانده است و رقابت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی بسیار داغ است.

در حال حاضر استقلال با 53 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس با 52 امتیاز در رده دوم ایستاده است. نکته عجیب و جالب این است که تفاضل گل هر دو تیم هم 20+ است و این نشان می‌دهد رقابت دو تیم به شدت نزدیک است.

در این بین بررسی بازی‌های باقی مانده دو تیم می‌تواند تصویری کلی از آنچه قرار است در هفته‌های آینده ببینیم به ما بدهد. با بررسی بازی‌های آینده دو تیم به این نتیجه می‌رسیم که استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل فقط یک حریف مشترک دارند.

استقلال باید در بازی‌های آینده‌اش به ترتیب با تیم‌های تراکتور، ذوب آهن، فولاد، نساجی، گل‌گهر و پیکان بازی کند. پرسپولیس هم در بازی‌های آینده‌اش به ترتیب با تیم‌های سپاهان، نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان روبرو خواهد شد.

تنها حریف مشترک دو تیم تا پایان فصل تیم نساجی مازندران است و جالب این نساجی در هر دو بازی میزبان خواهد بود. شاگردان ساکت الهامی در هفته بیست و ششم با پرسپولیس و در هفته بیست و هشتم با استقلال بازی خواهند کرد.

در این میان نساجی در فاصله دو بازی با پرسپولیس و استقلال یک بار به اهواز سفر خواهد کرد تا یک بازی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز مقابل استقلال خوزستان برگزار کند.

از آنجا که نساجی یکی از تیم‌های پایین جدولی است که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را به شدت احساس می‌کند کسب امتیاز برای این تیم کاملا حیاتی است و آنها برای جلوگیری از سقوط به شدت به امتیاز نیاز دارند.

نساجی در 12 بازی خانگی‌اش 4 برد، 3 تساوی و 5 باخت به دست آورده است. این نشان می‌دهد آنها در خانه هم چندان موفق نیستند. اما در بازی مقابل تیم‌های بالای جدولی خوب عمل کرده‌اند.

نساجی در قائمشهر توانست سپاهان را با تساوی یک بر یک متوقف کند و همین هفته گذشته تراکتور را با یک گل شکست داد. حالا هم باید در قائمشهر با دو تیمی که مدعی جدی قهرمانی هستند بازی کند.

تقابل نساجی با سرخابی‌ها اگر با نتایج متفاوتی به پایان برسد تاثیر مهمی در تعیین قهرمان لیگ خواهد داشت. مثلا اگر نساجی یکی از این دو تیم را ببرد و به تیم دیگر ببازد شانس تیم برنده را برای قهرمانی بسیار بالا خواهد برد.

حالا باید منتظر ماند و دید در اردیبهشت ماه که زمان رویارویی نساجی با دو تیم مطرح پایتخت است چه نتایجی رقم خواهد خورد.

1359