فقط دو بازیکن در لیگ‌های بزرگ اروپا به 50 گل یا پاس گل رسیده‌اند

فقط دو بازیکن در لیگ‌های بزرگ اروپا به 50 گل یا پاس گل رسیده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین مهاجم انگلیسی از رکورد 50 گل یا پاس گل در فصل 24-2023 عبور کرد تا بهترین رکورد شخصی دوران فوتبالش را به ثبت برساند. 

به گزارش فوتبالی، ملی پوش انگلیسی روند فوق العاده ای را در اولین فصل حضورش در آلیانس آرنا داشته است. بایرن مونیخ فصل خوبی نداشته اما عملکرد کین جای تردیدی باقی نگذاشته و به نظر می رسد که سرمایه گذاری انجام شده برای خرید او، کاملا هوشمندانه و دقیق بوده است. 

کین در این فصل در کل تورنمنت ها 40 گل و یازده پاس گل داشته و از رکورد 50 عبور کرده است. در حقیقت او برای دومین بار در دوران فوتبالش به این عدد می رسد. 

بایرن مونیخ هنوز تا پایان فصل، چهار بازی در بوندسلیگایی پیش روی خود دارد و باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود. بدین ترتیب کین حداقل شش بازی دیگر فرصت دارد تا امار شگفت انگیز خود را بهبود ببخشد. 

در این فصل کیلیان امباپه فوق ستاره پی اس جی تنها بازیکن دیگری است که توانسته از رکورد 50 گل یا پاس گل عبور کند. هری در فصل 21-2020 در تاتنهام نیز از رکورد 50 گل یا پاس گل عبور کرده بود. 

بایرن مونیخ، بازیهای بوندسلیگایی خود را به چشم بازیهای تدارکاتی برای لیگ قهرمانان می بیند چرا که تنها امید انها در پایان فصل این است که قهرمان اروپا شوند.

4125