پس از خراب کردن پنالتی مقابل رئال مادرید نتوانستم بخوابم

پس از خراب کردن پنالتی مقابل رئال مادرید نتوانستم بخوابم

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا وینگر پرتغالی منچسترسیتی درباره خراب کردن پنالتی تیمش مقابل رئال مادرید صحبت کرد و اعتراف کرد که لحظات سختی را پس از آن داشته است.

به گزارش فوتبالی ، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت در ضربات پنالتی پایان بازی رئال مادرید با نتیجه چهار بر سه برنده شد. برناردو سیلوا یکی از بازیکنان منچستر سیتی بود که ضربه پنالتی خود را خراب کرد.

این بازیکن پرتغالی شب گذشته در بازی منچستر سیتی مقابل چلسی تک گل تیمش را به ثمر رساند و موجب صعود سیتیزن ها به فینال جام حذفی انگلیس شد.

برناردو سیلوا درباره پنالتی خراب کردن مقابل رئال مادرید گفت:" لونین قبل از این که من به توپ ضربه بزنم حرکت کرد و همین باعث شد که فکر کنم می خواهد شیرجه بزند و به همین علت وسط زدم. در چنین شرایطی معمولا دروازه بان ها وسط نمی ایستند اما لونین این کار را انجام داد و به او تبریک می گویم."

برناردو سیلوا درباره حس و حالی که پس از خراب کردن پنالتی داشته گفت:" شب پس از بازی نتوانستم بخوابم چرا که خیلی ناراحت بود و صحنه پنالتی را در ذهن خود مرور می کردم. شب دوم بهتر شدم و شب سوم توانستم بخوابم. به طور کلی شب نا امید کننده ای برای من رقم خورد. می خواستیم برای یک فصل دیگر تاریخ سازی کنیم اما چنین اتفاقی رخ نداد."

1471