پرچم ایران روی سکوهای طرفداران تیم شهاب زاهدی (عکس)

پرچم ایران روی سکوهای طرفداران تیم شهاب زاهدی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- اوراواردز، کاشیما آنتلرز و جوبیلوایواتا، نمایندگان ژاپن یکی پس از دیگری به محلی برای درخشش مهاجم ایرانی آویسپا تبدیل می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، زمانی در فوتبال ایران، در ورزشگاه‌ها پرچم ژاپن روی سکوها دیده می‌شد. حضور پرسپولیس در فینال مقابل کاشیما آنتلرز و پیروزی نماینده ژاپن و قهرمانی آنها در آسیا دلیلی بر این شده بود تا حریفان پرسپولیس در بعضی از بازی‌ها برای کری خواندن برای این تیم از پرچم ژاپن استفاده کنند. حالا چند سال بعد از آن روزها یک پرسپولیسی پرچم ایران را در ژاپن به اهتزاز درآورده است تا به نوعی آن اتفاقات، تلافی شود.

ایرانی‌های حاضر در ژاپن با بردن پرچم ایران به ورزشگاه شادی‌شان را با شهاب زاهدی تقسیم کرده و تصاویر زیبایی خلق کردند. زاهدی که روزهای سختی را در پرسپولیس تجربه کرد و با وجود گل‌هایی که زد خیلی محبوب سکوها نبود در ژاپن به محبوب هواداران تبدیل شده است.

او که زمان زیادی نیست پیراهن تیم آویسپا را برتن می‌کند با 5 گل و یک پاس گل در 6 بازی نه تنها به ستاره تیمش که به یکی از بازیکنان جی لیگ تبدیل شده است.

زاهدی با زدن 2 گل مقابل جوبیلوایواتا نمره بسیار خوب 9.1 را از سایت سوفا و نمره 8.9 را از فوت موب دریافت کرد. تاثیرگذاری هر 50 دقیقه روی یک گل تیمش نام او را حسابی در ژاپن برسر زبان‌ها انداخته است. زاهدی در صورت ادامه این روند می‌تواند به رکورد بسیار خوبی دست پیدا کند و پرسپولیسی‌ها را بابت از دست دادنش ناراحت کند. البته زاهدی از عجایبی است که همیشه در زمان لژیونر بودن عملکرد بهتری از زمان حضور در بازی‌های لیگ ایران داشته است.

4326