صعود منچستریونایتد به فینال در ضربات پنالتی؛ معجزه کاونتری تکمیل نشد

صعود منچستریونایتد به فینال در ضربات پنالتی؛ معجزه کاونتری تکمیل نشد

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس، منچستر یونایتد و کاونتری سیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی شیاطین سرخ پس از تساوی سه بر سه در 120 دقیقه، موفق شدند در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسند و راهی دور بعدی رقابت ها شوند.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی منچستر یونایتد تا آستانه حذف شدن پیش رفت و شرایط برایش بسیار سخت شد اما در نهایت در ضربات پنالتی آخر بازی توانست به پیروزی برسد و به فینال برود.

در این دیدار شیاطین سرخ ابتدا سه گل زدند اما پس از آن سه گل دریافت کردند. منچستر یونایتد گل های خود را توسط اسکات مک تامینی، هری مگوایر و برونو فرناندز به ثمر رساند.

گلزنی های کاونتری سیتی در این بازی از دقیقه 71 شروع شد. الیس سیمس، اوهاره و حاجی رایت سه گل کاونتری سیتی را زدند. گل حاجی رایت در دقیقه 95 بازی از روی نقطه پنالتی زده شد.

بازی به وقت های اضافه رفت. در دقیقه 120 کاونتری سیتی یک گل زد اما آفساید اعلام شد. در نهایت در پنالتی های آخر بازی منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد. حالا منچستر یونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس با هم روبرو می شوند.

تماشای گل حاجی رایت

1471