فرار شاگردان آلونسو از شکست در واپسین ثانیه‌ها

فرار شاگردان آلونسو از شکست در واپسین ثانیه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته سی‌ام بوندسلیگا، بروسیا دورتموند و بایرلورکوزن در ورزشگاه سیگنال آیدونا به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام رقابت‌های بوندسلیگا، بروسیا دورتموند و بایرلورکوزن، تیم‌های اول و پنجم جدول رده‌بندی به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه تساوی 1-1 رضایت دادند. این در حالی است که بایرلورکوزن هفته گذشته قهرمانی خود را مسجل کرده بود و این بازی به نوعی برایشان حکم بازی تشریفاتی را داشت.

شاگردان ژابی آلونسو هفته گذشته و پس از پیروزی شیرین پنج گله مقابل وردربرمن یک قهرمانی تاریخی و به‌یادماندنی را جشن گرفتند و به سلطنت 11 ساله بایرن مونیخ در لیگ آلمان پایان دادند.

نیمه نخست این مسابقه، اتفاق خاصی به همراه نداشت. بایرلورکوزن که خیالش از قهرمانی راحت شده، با تیم دوم خود راهی میدان شد. آن‌ها می‌دانند که یک جدال سخت در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل آ اس رم آماده این هفته‌ها دارند و زنبورهای دره روهر نیز باید برای تقابل با پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده شوند.

این بازی تا دقیقه 81 گلی به همراه نداشت، تا این‌که نیکلاس فولکروگ، مهاجم آلمانی دورتموند موفق شد دروازه لورکوزن را باز کند و تیمش را جلو بیاندازد. ژابی آلونسو که نمی‌خواست در هفته‎‌های پایانی قهرمانی بدون باخت را از دست بدهد، با تمام قوا حمله کرد و توانست در واپسین ثانیه‌ها، گل مساوی را بزند. این گل را استانیسیچ، بازیکن کروات سابق بایرن مونیخ برای بایرلورکوزن به ثمر رساند.

حالا بایرلورکوزن یک بازی دیگر به یک قهرمانی تاریخ‌ساز نزدیک شد.

1428