غایبان بزرگ سپاهان مقابل پرسپولیس؛ این لیست به روز می‌شود!

غایبان بزرگ سپاهان مقابل پرسپولیس؛ این لیست به روز می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان برای بازی چهارشنبه هفته آینده با پرسپولیس چند بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نخواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، سپاهان دقایقی پیش در آخرین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر موفق شد در بندر انزلی با نتیجه دو بر یک ملوان را شکست بدهد. با این برد سپاهان 45 امتیازی شد و جای پایش را در رده سوم محکم‌تر کرد.

حالا فاصله سپاهان با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد به 7 امتیاز رسیده است. از قضا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر سپاهان باید با پرسپولیس بازی کند. این مسابقه روز چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و سپاهان برای شکست دادن پرسپولیس و کمتر کردن فاصله‌اش با این تیم انگیزه بالایی دارد.

اما نکته مهم این است که سپاهان برای این بازی چند نفر از بازیکنان اصلی‌اش را در اختیار ندارد. بازیکنانی که جزو نفرات اصلی و تاثیرگذار سپاهان هستند و غیبت حتی یک نفرشان هم در بازی با پرسپولیس نگران‌کننده است!

به جز رامین رضاییان که هنوز معلوم نیست از بازی با پرسپولیس، محروم هست یا نه، غایب قطعی سپاهان در این مسابقه محمد دانشگر است که در بازی با صنعت نفت در آبادان به شدت آسیب دید و چند بازی تیمش از جمله بازی با پرسپولیس را از دست داد. امروز همچنین فرشاد احمدزاده دیگر بازیکن سپاهان که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد در اواخر نیمه اول مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. البته شدت مصدومیت او مشخص نیست و ممکن است به بازی با پرسپولیس برسد.

سپاهان دو مصدوم دیگر هم دارد که وضعیت‌‌شان برای بازی با پرسپولیس مشخص نیست. این دو نفر پیام نیازمند و رضا اسدی هستند. نیازمند و اسدی در روزهای اخیر مشغول پیگیری کارهای درمانی خودشان هستند. اما با توجه به این که بازی پرسپولیس و سپاهان 10 روز دیگر برگزار می‌شود ممکن است این دو نفر تا زمان مسابقه با پرسپولیس آماده شوند.

به جز این‌ نفرات، پیام نیازمند و آریا یوسفی هم مصدوم بودند اما ظاهرا مصدومیت این دو نفر رفع شده است. نیازمند که امروز هم روی نیمکت سپاهان نشسته بود و این نشان می‌دهد او برای بازی با پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت. 

1359