مس و شمس آذر؛ قاتلان خط دفاع و دروازه استقلال!

مس و شمس آذر؛ قاتلان خط دفاع و دروازه استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال نیمی از گل‌های دریافتی این فصل خود را از تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان دریافت کرده است! 

به گزارش فوتبالی، استقلال که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی از خود در فاز دفاعی داشته و توانسته با تفکرات جواد نکونام بعد از پرسپولیس، بهترین خط دفاعی لیگ برتر را از آنِ خود کند در بازی‌هایی که این فصل در رقابت‌های مختلف برگزار کرده، آمار عجیبی را از خود برجای گذاشته است.

آبی‌ها که با احتساب تک بازی‌شان در رقابت‌های جام حذفی جمعا در فصل جاری در ۲۵ مسابقه میدان رفته‌اند به طور کلی ۱۶ مرتبه دروازه‌شان باز شده است و در ۱۴ مسابقه هم موفق به ثبت کلین‌شیت شده‌اند. 

شاگردان جواد نکونام در ۱۱ مسابقه‌ نتوانستند از دروازه خود به خوبی محافظت کنند. در ۵ تا از این مسابقات بیش از یک بار گل خورده‌اند و در ۶ مسابقه دیگر تنها یک مرتبه دروازه‌شان فتح شده است. 

آبی‌ها در شرایطی ۱۶ گل دریافت کرده‌اند که تنها ۸ مرتبه دروازه‌شان توسط دو تیم مس رفسنجان و استقلال فتح شده است که آمار عجیبی به نظر می‌رسد! یعنی استقلال ۵۰ درصد گل‌های دریافتی این فصل خود را مقابل این دو تیم دریافت کرده‌ است.

شاید بهتر است بگوییم سعید دقیقی و محرم نویدکیا می‌دانند که چگونه می‌توانند به خط دفاعی استقلال نفوذ کنند و به راحتی به دروازه این تیم برسند! 

۹۰۹۸