بازگشت آرامش به چهره مورایس؛ سرمربی پرتغالی دوباره محبوب می‌شود؟(عکس)

بازگشت آرامش به چهره مورایس؛ سرمربی پرتغالی دوباره محبوب می‌شود؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پیروزی در برابر تیم‌های ذوب آهن و ملوان باعث شد سپاهان از روزهای بحرانی خود خارج شود. 

به گزارش فوتبالی، سپاهان در طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر کاملا وارد بحران شده بود و در تمامی مناطق زمین با مشکل عمیقی دست و پنجه نرم می‌کرد و دچار فروپاشی عجیبی شده بود. اما حالا به نظر می‌آید این تیم از روزهای خاکستری خودش فاصله گرفته و شانس‌ اندک خود برای رسیدن به جام قهرمانی را دنبال می‌کند!

سپاهانی‌ها که گویا عادت کرده‌اند فصل را رویایی شروع کنند و به غم‌انگیزترین شکل ممکن به پایان برسانند در لیگ بیست و سوم با داشتن مهره‌‌های تاثیرگذار و گران‌قیمت می‌توانستند به طلسم 9 ساله خود پایان بدهند و به ششمین قهرمانی‌شان در لیگ برتر دست پیدا کنند اما وقوع سناریوی تکراری باز هم رویاهای این تیم را به سراب تبدیل کرد!

سپاهان در شرایطی فاصله‌ای 8 امتیازی با صدر جدول را پیش روی خود می‌بیند که مدعی درجه یک قهرمانی به حساب می‌آمد اما آچمز شدن در چند بازی، آن‌ها را شدیدا غافلگیر کرد؛ طلایی‌پوشان اصفهانی تا قبل از جدال با ذوب آهن و ملوان در 7 بازی نخست خود در نیم فصل دوم تنها موفق به کسب 2 پیروزی شده بودند که همین آمار هواداران را هم حسابی کلافه کرد و سبب شد تا روی سکوها شعار علیه مورایس و عملکرد فنی بازیکنان بدهند!

با این وجود پیروزی خفیف در دربی اصفهان و شکست دادن ملوان در انزلی باعث شد تا کمی سپاهان سر و صدای حاشیه‌ها را بخواباند و از روزهای بحرانی خود فاصله بگیرد! شاید مهم‌ترین حسن این دو برد بازگشت آرامش به چهره مضطرب و نگران مورایس در هفته‌های اخیر بود.

9098