تعریف و تمجید میکل آرتتا از ستاره بلژیکی تیمش

تعریف و تمجید میکل آرتتا از ستاره بلژیکی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی-لئوناردو تروسار در این فصل گل‌های مهم و حیاتی‌ای برای آرسنال به ثمر رسانده است و حالا میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها به تعریف و تمجید از ستاره بلژیکی تیمش پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین بازیکنان این فصل آرسنال، لئوناردو تروسار بوده؛ بازیکنی که زمستان فصل گذشته از برایتون به آرسنال پیوست. او از زمان پیوستنش به قرمزهای شمال لندن گل‌های مهمی به ثمر رسانده و توانسته نقش تاثیرگذاری در تیمش داشته باشد.

آرسنال از فصل گذشته در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس حضور دارد و گل‌های لحظه پایانی برای حضور در رقابت قهرمانی حائز اهمیت است. تروسار هم همان بازیکنی است که می‌تواند در لحظه‌های حساس به داد آرسنال برسد. او در دوران حضورش در آرسنال، 8 گل تاثیرگذار و مهم برای تیمش به ثمر رسانده که می‌توان از مهم‌ترین این گل‌ها، به گلی که در مقابل منچسترسیتی در سوپرکاپ انگلیس به ثمر رساند و موجبات قهرمانی تیمش را فراهم کرد یاد کرد.

او در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز گل تساوی‌بخش آرسنال مقابل بایرن مونیخ را وارد دروازه مانوئل نویر کرد تا یک بار دیگر ثابت کند مرد لحظه‌های حساس است و می‌تواند در بازی‌های بزرگ به مدد آرتتا و تیمش بیاید.

او این هفته نیز گل اول آرسنال را مقابل ولورهمپتون زد تا یک برد حساس دیگر برای توپچی‌ها به دست آید.

میکل آرتتا پس از این مسابقه در وصف تروسار گفت: «تروسارد یک بازیکن مهم و بزرگ است، من به او ساحره کوچک می‌گویم. او در هر رقابتی در هر سطحی می‌تواند مفید باشد و . خیلی خونسرد، خیلی آروم است و می تواند در پست های مختلف بازی کند. باعث خوشنودی است که او را در تیم داریم.»

1428