آپدیت جدید نیمکت تراکتور؛ گزینه پرافتخار!

آپدیت جدید نیمکت تراکتور؛ گزینه پرافتخار!

پایگاه خبری فوتبالی - جدیدترین گزینه باشگاه تراکتور برای نیمکت این تیم، یک سرمربی پرافتخار است.

به گزارش فوتبالی، وضعیت گزینه‌های جانشینی پاکو خمز روی نیمکت تراکتور هر لحظه یک به‌روزرسانی جدید دارد! از انتخاب سرمربی داخلی تا قطعی شدن حضور سرمربی خارجی، از انتخاب سرمربی سابق تیم ملی ولز تا چرخش دوباره به سمت گزینه‌های ایرانی!

با اینکه از وعده ۲۴ ساعته انتخاب سرمربی جدید برای تراکتور توسط مدیران این تیم گذشته و همچنین محمدرضا زنوزی مالک تراکتور صراحتاً اعلام کرد جانشین خمز قطعاً خارجی خواهد بود اما دوباره شایعات در تبریز به سمت سرمربیان داخلی سوق پیدا کرده است.

از حوالی عصر دیروز شایعه حضور رسول خطیبی تا پایان فصل در جمع تی‌تی‌ها بسیار شنیده می‌شد که توئیت امروز باشگاه تراکتور این گزینه را تایید نکرده و شایعات را به سمت و سوی دیگری برده است. در توئیت رسانه رسمی تراکتور گزینه «پرافتخار» و تلاش باشگاه برای رفع برخی موانع آورده شده تا اذهان بیش از همه به سمت یحیی گل‌محمدی چرخش پیدا کند؛ هر چند که مشخص نیست این سیاست جدید باشگاه تراکتور هم چند ساعت دوام داشته باشد!

نکته مهم اینکه تا اواخر شب گذشته و حتی تا ساعات اولیه بامداد امروز، باشگاه تراکتور به محمد نصرتی اعلام نکرده بود که باید تمرین امروز را برگزار کند و این در حالی است که زمان تمرین امروز تی‌تی‌ها برای ساعت ۱۶:۳۰ ظهر در نظر گرفته شده و باید دید تا این زمان اتفاق خاصی خواهد افتاد یا نه.

1997