حسینی از بازی با تراکتور محروم شد؛ چشم به استیناف

حسینی از بازی با تراکتور محروم شد؛ چشم به استیناف

 پایگاه خبری فوتبالی - مصاحبه کنایه‌آمیز حسین حسینی بعد از بازی با شمس‌آذر، کار دست او و استقلال داد. 

به گزارش فوتبالی، کمیته انضباطی حرفهای دروازه‌بان استقلال را «خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده» دانسته و حسینی را از حضور در بازی مهم هفته 25 برابر تراکتور، محروم کرد.

  همه چیز از سوت پایان بازی استقلال و آلومینیوم در اراک استارت خورد: حضور یک جیمی‌جامپ خانم درون زمین چمن، برخورد افسران امنیتیِ بازی با او و واکنش حسینی به این صحنه؛ پس از این اتفاق، کمیته انضباطی وارد ماجرا شد و خیلی زود، حکم خودش را علیه دروازه‌بان استقلال صادر کرد؛ حسینی طبق مواد 51 و 52 به نقض اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه متهم و چنین حکمی برایش صادر شد: یک جلسه محرومیت که به مدت 6 ماه تعلیق می‌شود به علاوه 300 میلیون تومان جریمه نقدی.

  پس از پایان بازی استقلال و شمس‌آذر، دروازه‌بان استقلال با سوال یک خبرنگار درخصوص حکم صادر شده علیهش مواجه شد و چنین گفت:«خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کردند و این حکم من را ظرف ۴ روز صادر کردند. دیده بودیم که اتفاقات دیگری رخ داده بود ولی یک تا دو ماه زمان برد تا حکم را صادر کنند اما حکم من را چهار روزه صادر کردند. مشکلی نیست، من این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم ولی فدای سر آن هوادار خانم». و همین اظهارنظر برای حسینی، محرومیت از بازی مهم تیمش در تبریز برابر تراکتور را به همراه داشت.

 کمیته انضباطی به کنایه حسینی واکنش نشان داد:"مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس‌آذر قزوین، هرچند در ظاهر حکایت از تمکین از رأی صادره دارد ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سیدحسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان، نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف، محکوم می‌شود".

 استقلال اما یک راه برای حضور دروازه‌بانش برابر تراکتور دارد: بردن رای به کمیته استیناف چراکه کمیته انضباطی در پایان نوشته:«رای صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد». بنابراین آخرین تیر ترکش استقلال، حکمی است که کمیته استیناف می‌دهد که با توجه به رابطه شکرآب بین این دو کمیته موازی!، احتمال تعلیق حکم محرومیت هست.

 ولی فعلا دروازه‌بان استقلال برابر تراکتور در تبریز، محمدرضا خالدآبادی است و حسینی این بازی مهم و جنگ کلین‌شیت را از دست داده است.

4326