ژاوی در بارسلونا ماندنی می‌شود؟

ژاوی در بارسلونا ماندنی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز در کنفرانس های مطبوعاتی اخیرش بر خلاف گذشته، چندان قاطعانه در مورد آینده خود صحبت نکرده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی بارسلونا که فقط یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، تصمیم گرفته که در مورد تصمیم خود در مورد جدایی در پایان فصل، تجدید نظر کند. حالا او آماده است تا با خوان لاپورتا مدیر بارسلونا، رافا یوسته، نایب رئیس این تیم و دکو، مدیر ورزشی کاتالان ها جلسه بگذارد و تصمیمی را بگیرد که به صلاح همه باشد. 

ژاوی از عملکرد تیمش در هفته های اخیر راضی است و حس می کند که پروژه خوبی با جوان های پرشمار برای او وجود دارد. حالا این مربی در نظر دارد که گامی به جلو بردارد و نظرش را در مورد  جدایی تغییر بدهد.

سرمربی بارسلونا رابطه خوبی با دکو دارد و بازیکنان کلیدی تیم نیز به صورت علنی و غیرعلنی از او حمایت کرده اند.  ژاوی می داند که تیمش به اعمال تغییرات نیاز دارد اما در هر صورت از اتفاقات ماه های اخیر راضی است. 

بارسلونا به احتمال فراوان فصل را بدون جام به پایان خواهد رساند چرا که در سوپرجام اسپانیا مقابل رئال مادرید شکست خوردند، در جام حذفی مقابل بیلبائو حذف شدند، در لیگ قهرمانان اروپا توسط پی اس جی کنار رفتند و در لالیگا نیز در فاصله شش بازی به پایان فصل، یازده امتیاز تا رئال مادرید فاصله دارند!

4125