تشویق هافبک مصدوم بارسلونا توسط هواداران رئال مادرید؛ چقدر از میادین دور خواهد بود؟

تشویق هافبک مصدوم بارسلونا توسط هواداران رئال مادرید؛ چقدر از میادین دور خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید دچار مصدومیت شد.

به گزارش فوتبالی، دی یونگ در بازی رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی و دوم لالیگا با مصدومیت از زمین خارج شد.  دی یونگ به علت این مصدومیت مدتی از میادین دور خواهد بود. این بازیکن قطعا ادامه فصل و پنج بازی آینده بارسلونا در لالیگا را از دست می دهد و حضورش در یورو به روند درمانش بستگی دارد. 

در حقیقت به نظر می رسد که دی یونگ در پنج بازی آینده بارسلونا مقابل والنسیا، ژیرونا، سوسیه داد، آلمریا و رایو وایکانو حضور نخواهد داشت. این بازیکن در هفته ششم لالیگا مقابل سلتا از میادین دور بود و حالا دومین مصدومیت جدی فصلش را تجربه می کند. 

نکته جالب در بازی دیشب اما لحظه ای بود که دی یونگ توسط هواداران رئال مادرید مورد تشویق قرار گرفت. هر چند که رئال و بارسا رقابتی دیرینه و داغ را با همدیگر داشته اند، هواداران رئال مادرید در اقدامی زیبا تصمیم گرفتند که دی یونگ را در زمان تعویض شدنش، تشویق کنند تا این گونه به او روحیه بدهند. 

در هر صورت بارسلونا با شکست شب گذشته مقابل رئال مادرید، عملا با لالیگا وداع کرد چرا که فقط در صورت معجزه ای عجیب می توانند قهرمان شوند. در فاصله شش بازی به پایان لالیگا، رئال مادرید توانسته یازده امتیاز از رقیب پیش بیافتد.

4125