2 گل و 2 پاس گل؛ تعویض طلایی به سبک ربیعی

2 گل و 2 پاس گل؛ تعویض طلایی به سبک ربیعی

پایگاه خبری فوتبالی - طلسم تقریبا 6 ماهه ذوب‌آهن در خانه شکست و آنها یک بار دیگر رنگ برد را در فولادشهر دیدند. 

به گزارش فوتبالی، گاندوها این هفته در خانه از آلومینیوم میزبانی کردند و با دو گلی که بعد از دقیقه 90 زدند، برنده شدند. پیش از این، ذوب‌آهن فقط یک برد در بازیهای خانگی داشت که مربوط بود به پیروزی هفته هشتم برابر تراکتور در 5 آبان 1402 با تک گلی که فردین یوسفی در دقیقه 28 زد.

 باطل شدن طلسم 177 روزه خانگی ذوب‌آهن، دربست به محمد ربیعی و تعویض‌های طلایی‌اش اختصاص دارد. او در این بازی، 5 نفر را به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین کرد: ارشیا سرشوق، محسن آذرباد، فردین یوسفی، محمدجواد محمدی و احمد شریعت‌زاده. 2 نفر اول این فهرست، پاس گل دادند و 2 نفر بعدی هم گل زدند.

 دقیقه 62 بود که ربیعی تصمیم گرفت 2 بازیکن را تعویض کند. محسن آذرباد جانشین محمدحسین اسلامی شد و محمدجواد محمدی هم جای امید لطیفی را در زمین گرفت. 36 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 8+90، این دو نفر کارگردانی گل دوم که حکم تیر خلاص را به پیکر آلومینیوم داشت، برعهده گرفتند. آذرباد، پاس داد و محمدی بعد از اینکه یک نیمه را با توپ جلو رفت، گل زد.

 دقیقه 69، نوبت به دو تعویض دیگر ربیعی رسید. فردین یوسفی جانشین کمال کامیابی‌نیا در مرکز زمین شد و ارشیا سرشوق به جای چابرادزه به زمین رفت. با این تغییر، امیرحسین جدی از سمت چپ به سمت راست، تغییر پست داد. و همین 3 نفر در دقیقه 2+90، گل اول بازی را رقم زدند. پاس استثنایی جدی از یک‌سوم خودی به محوطه جریمه آلومینیوم رفت. و درنهایت همین توپ با پاس نهایی سرشوق و ضربه عابدینی، مقاومت احمد گوهری را شکست.  

4326