رئال مادرید در چه تاریخی قهرمان لالیگا می‌شود؟

رئال مادرید در چه تاریخی قهرمان لالیگا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید احتمالا در روز یکشنبه 23 اردیبهشت در خانه گرانادا قهرمانی خود در لالیگا را قطعی می کند.

به گزارش فوتبالی، در فاصله شش بازی به پایان لالیگا، رئال مادرید توانسته اختلافش با بارسلونا را به یازده امتیاز برسد. در حقیقت ژاوی و تیمش عملا امیدی به قهرمانی لیگ ندارند و صرفا باید روی حفظ رتبه دوم تمرکز کنند تا شانس حضور در سوپرجام را از دست ندهند. در حال حاضر ژیرونا فقط دو امتیاز در جدول از بارسا عقب است.

رئال مادرید به حداکثر هفت امتیاز در شش بازی آینده نیاز دارد تا قهرمان لالیگا شود. اگر بارسلونا همه بازیهایش را ببرد، رئال باز هم با کسب هفت امتیاز قهرمان می شود.بازی لالیگایی بعدی رئال مادرید، جمعه پیش رو در مقابل سوسیه داد خواهد بود. رئال مادرید بعد از آن در روز 15 اردیبهشت بین دو بازی مقابل بایرن مونیخ در خانه به مصاف کادیز می رود. رئال مادرید در روز 23 اردیبهشت نیز به مصاف گرانادا می رود. اگر رئالی ها در این سه بازی، دو برد و یک تساوی هم کسب کنند، قهرمانی خود در لالیگا را در روز 23 اردیبهشت نهایی خواهند کرد. البته اگر بارسا در سه بازی آینده امتیاز از دست بدهد، ممکن است که قهرمانی رئال مادرید جلو بیافتد.

در هر صورت به نظر می رسد که رئال مادرید فاصله بسیار کمی تا سی و ششمین قهرمانی تاریخ خود در لالیگا داشته باشد.

4125