علاقه دو غول انگلیسی به مدافع چپ رئال مادرید

علاقه دو غول انگلیسی به مدافع چپ رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال و لیورپول، مذاکراتی را با نمایندگان فرلاند مندی، مدافع چپ فرانسوی رئال مادرید آغاز کرده اند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن فرانسوی، در تابستان امسال به سال پایانی قرارداد خود با رئال مادرید وارد خواهد شد و تیم اسپانیایی هم به کسب درآمد از طریق او فکر خواهند کرد. این موضوع تحت تاثیر اطمینان رئال مادرید از به خدمت گیری آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ که تنها تا سال 2025 با باواریایی‌ها قرارداد دارد، نیز قرار دارد.

روزنامه L’Equipe، ادعا کرده است که چندین باشگاه انگلیسی، از در دسترس بودن مندی آگاه هستند. در میان علاقه مندان به این بازیکن، گفته می‌شود که آرسنال و لیورپول با نماینگان مندی ارتباط گرفته اند.

میکل آرتتا در طول این فصل، نتوانسته تا یک مدافع چپ را برای حضور دائمی در سمت چپ خط دفاعی انتخاب کند و انتخاب‌هایش بین اولکساندر زینچنکو، یاکوب کیویور و تاکهیرو تومیاسو متغیر بوده اند.

لیورپول نیز به دنبال جذب رقیبی برای اندی رابرتسون است که فصلی توام با مصدومیت را سپری کرده است. 

مندی 28 ساله، در سال 2019، با انتقالی به ارزش 42 میلیون پوند، از لیون راهی رئال مادرید. او 112 بار برای این تیم به میدان رفته که در این مدت، 4 بار نیز موفق به گلزنی شده است. این مدفع چپ، تا به حال 9 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

2102