پنج باری که بلینگام در این فصل گل لحظه آخری زده است

پنج باری که بلینگام در این فصل گل لحظه آخری زده است

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام در این فصل از رقابت ها ستاره اصلی رئال مادرید بوده است و با عملکرد درخشان خود کمک زیادی به مادریدی ها کرده است تا در صدر جدول رقابت های لالیگا باشند و از سوی دیگر به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در هفته سی و دوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. گل سوم رئال مادرید را در این بازی جود بلینگام در دقیقه 91 به ثمر رساند. این پنجمین باری است که بلینگام در این فصل از رقابت ها گل لحظه آخری می زند.

جود بلینگام تا پیش از این گل، در بازی مقابل ختافه در دقیقه 95 گل پیروزی بخش رئال مادرید را زده بود. در بازی مقابل یونیون برلین در دقیقه 94 گل پیروزی مادریدی ها را زده بود. در بازی رفت رئال مادرید - بارسلونا در لالیگا، گل پیروزی را رئال مادرید در دقیقه 92 زد. در بازی انگلیس - بلژیک گل تساوی انگلیس را در دقیقه 95 زد و حالا هم گل پیروزی رئال مادرید را در دقیقه 91 مقابل بارسلونا به ثمر رساند.

1471