بازیکنی که بارسلونا به عنوان جانشین لواندوفسکی زیر نظر دارد

بازیکنی که بارسلونا به عنوان جانشین لواندوفسکی زیر نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که یکی از پست هایی که باشگاه بارسلونا در تابستان پیش رو می خواهد در آن بازیکن جذب کند، پست مهاجم نوک است.

به گزارش فوتبالی ، رابرت لواندوفسکی که در حال حاضر 35 سال سن دارد، از تابستان 2022 در بارسلونا بازی می کند. سن و سال بالای او موجب شده است تا مدیران باشگاه بارسلونا به فکر جذب یک مهاجم جدید باشند. ضمن این که عملکرد رابرت لواندوفسکی در این فصل از رقابت ها انتقاد های زیادی را به همراه داشته است. بارسلونا ویتور روکه برزیلی را هم جذب کرده است البته این بازیکن همچنان جا برای پیشرفت دارد تا بتواند تبدیل به بازیکن فیکس بارسلونا شود.

به نقل از روزنامه اسپورت، بارسلونا علاقه مند است تا الکساندر ایساک را به عنوان جانشین رابرت لواندوفسکی به خدمت بگیرد. البته این بازیکن 100 میلیون یورو قیمت دارد و بارسلونا با این شرایط مالی دشواری که دارد باید به سراغ تخفیف گرفتن برود و با رقم پایین تری او را جذب کند.

الکساندر ایساک در حال حاضر 24 سال سن دارد. این بازیکن سوئدی از سال 2022 در نیوکاسل یونایتد بازی می کند. الکساندر ایساک 192 سانتی متر قد دارد و یک مهاجم با قابلیت استفاده از توپ های هوایی است.

1471