اختصاصی فوتبالی؛ کمیته صیانت از هفته‌های پایانی لیگ برتر تشکیل شد

اختصاصی فوتبالی؛ کمیته صیانت از هفته‌های پایانی لیگ برتر تشکیل شد

پایگاه خبری فوتبالی- امروز یک جلسه مهم در فدراسیون فوتبال برگزار شده است.

به گزارش فوتبالی، تنها 6 هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است. در بالای جدول جدال برای قهرمانی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس به حساس‌ترین شکل ممکن ادامه دارد. در انتهای جدول هم چند تیم برای فرار از سقوط می‌جنگند.

طبیعی است که در چنین شرایطی تیم‌ها به دنبال برگزاری عادلانه‌تر مسابقات باشند. همه تیم‌‌ها از سازمان لیگ توقع دارند زمینه برگزاری مسابقات به صورت عادلانه فراهم شود تا حقی از تیمی خورده نشود.

برای همین هم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گرفته‌اند مسابقات هفته‌های پایانی را با نظارت و وسواس بیشتری برگزار کنند. امروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال به همین منظور برگزار شد.

ظاهرا کارگروهی هم برای این منظور تشکیل شده است که نامش «کارگروه بررسی و صیانت از هفته‌های پایانی لیگ برتر» است و با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی فدراسیون برگزار شده است.

جلسه‌ای که امروز برگزار شده اولین جلسه این کارگروه بود اما آخرین جلسه نیست و تا پایان این فصل چند بار دیگر هم برگزار خواهد شد. هدف از تشکیل این کارگروه، نظارت بیشتر بر مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر است. چرا که هر اشتباهی در جریان برگزاری مسابقات ممکن است تاثیری بزرگ در سرنوشت تیم قهرمان یا تیم‌های سقوط کننده داشته باشد و هدف از تشکیل این کارگروه، جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی است.

1359