ژابی آلونسو تصمیمش را عوض نمی‌کند

ژابی آلونسو تصمیمش را عوض نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - ژابی آلونسو سرمربی بایر لورکوزن از اینکه به این باشگاه وفادار مانده و پیشنهاداتش را رد کرده، بسیار راضی است.

به گزارش فوتبالی، ژابی آلونسو در فصل 2023-24 همراه با لورکوزن دست به کار بسیار بزرگی زد و به سلطه بایرن مونیخ در بوندس لیگا پایان داد و توانست طلسم قهرمان نشدن لورکوزن را از بین ببرد و قهرمان بوندس لیگا شود. دستاورد آلونسو باعث شد تا تیم های بایرن مونیخ و لیورپول به این سرمربی آلمانی علاقه مند شوند، اما آلونسو قراردادش را تا سال 2026 با بایر لورکوزن تمدید کرد و آب سردی بر پیکر لیورپول و بایرن مونیخ ریخت.

به نقل از سایت آ اس، ژابی آلونسو در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: "هرکسی برای تصمیماتی که می گیرد، مسئول است. من امیدوارم که تصمیم درستی گرفته باشم و معتقدم که این اتفاق نیز رخ خواهد داد. من دارم از تک تک لحظات حضورم در لورکوزن لذت می برم و البته که دوست دارم پیشرفت کنم و بهتر شوم."

اخیراً آ اس گزارش داد که منچسترسیتی از آینده پپ گواردیولا مطمئن نیست و در صورت خروج این سرمربی موفق به سراغ ژابی آلونسو خواهد رفت، اگرچه مدیر اجرایی لورکوزن ادعا کرده آلونسو در آینده به صورت قطعی روی نیمکت رئال مادرید خواهد نشست."

4416