نیم‌نگاه باشگاه بارسلونا به آوردن پپ گواردیولا

نیم‌نگاه باشگاه بارسلونا به آوردن پپ گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا می تواند یک برنامه ویژه برای نیمکت خود داشته باشد و یک سرمربی مطرح را پس از سال ها دوباره به تیم خود بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز در اواسط فصل گفته بود که می خواهد در انتهای فصل جاری بارسلونا را ترک کند. به تازگی حرف و حدیث هایی مطرح شده است که نشان می دهد ژاوی ممکن است برای فصل آینده هم سرمربی بارسلونا بماند. البته گزینه های دیگری هم مثل رافا مارکز پیرامون نیمکت بارسلونا مطرح شده اند.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، یکی از برنامه های بارسلونا می تواند این باشد که ژاوی هرناندز را برای یک فصل دیگر هم نگه دارد و پس از آن در تابستان 2025 پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کند.

در حقیقت پپ گواردیولا تا پایان فصل 2024/25 با منچسترسیتی قرارداد دارد و این احتمال وجود دارد که سرمربی اسپانیایی دیگر قرارداد خود را با منچستر سیتی تمدید نکند و بخواهد به تیم دیگری برود.

گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 سرمربی بارسلونا بوده است و با فتح سه لالیگا و دو لیگ قهرمانان اروپا در آن سال ها و همچنین به دست آوردن شش گانه در سال 2009، بهترین دوران تاریخ بارسلونا را رقم زده است.

1470