بازیکنی که به طور رایگان به اینتر آمد و قهرمان سری آ شد

بازیکنی که به طور رایگان به اینتر آمد و قهرمان سری آ شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس تورام بازیکنی بود که در تابستان گذشته یعنی تابستان 2023 به طور رایگان به اینتر پیوست و در نهایت حالا با این تیم به قهرمانی در سری آ ایتالیا رسید.

به گزارش فوتبالی ، اینتر با پیروزی دو بر یک مقابل میلان در هفته سی و سوم از رقابت های سری آ ایتالیا، قهرمانی خود در این فصل از رقابت های لیگ ایتالیا را قطعی کرد. در این بازی گل دوم اینتر را مارکوس تورام به ثمر رساند. تورام در دقیقه 49 بازی بود که موفق شد دروازه میلان را باز کند. مارکوس تورام در این فصل از رقابت ها دوازده گل در سری آ به ثمر رسانده است.

به طور کلی مارکوس تورام یک زوج فوق العاده را با لوتارو مارتینز در خط حمله اینتر تشکیل داده است. آن ها در سری آ 35 گل زده اند و 16 پاس گل داده اند. لوتارو مارتینز در این فصل از رقابت ها 23 گل در سری آ زده است و در حال حاضر آقای گل این رقابت ها است.

مارکوس تورام که یک مهاجم فرانسوی است، 26 سال سن دارد و می تواند در سال های آینده هم به اینتر کمک کند. او بین سال های 2019 تا 2023 در بروسیا مونشن گلادباخ حضور داشت و پس از به پایان رسیدن قراردادش با این تیم به شکل بازیکن آزاد راهی اینتر شد.

1470