روایت اوسمار از روزهای اول جانشینی یحیی: به من و خانواده‌ام بی‌ادبی شد/ مرا با برانکو مقایسه می‌کردند

روایت اوسمار از روزهای اول جانشینی یحیی: به من و خانواده‌ام بی‌ادبی شد/ مرا با برانکو مقایسه می‌کردند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس می‌گوید در روزهای اول انتخابش به عنوان جانشین گل‌محمدی، با بازخورد منفی زیادی از سوی هواداران رو به رو شده است. 

به گزارش فوتبالی، این روزها اوسمار لوس ویرا به چهره‌ای محبوب در بین هواداران پرسپولیس تبدیل شده و خیلی‌ها بی‌صبرانه منتظرند قرارداد او برای فصل آینده هم تمدید شود. اما کسانی که اخبار فوتبال را پیگیری می‌کنند، می‌دانند که از روز اول اینگونه نبود و مرد برزیلی از روز اول انتخابش به عنوان سرمربی پرسپولیس، با چالش‌های زیادی رو به رو شد. 

از آنجایی که اوسمار در بیشتر سال‌های عمرش به عنوان دستیار فعالیت کرده و سابقه نسبتا کمتری به عنوان سرمربی دارد، انتخاب او در وهله اول با استقبال زیادی رو به رو نشد. از سوی دیگر، هواداران پرسپولیس در مقطعی به حضور مجدد برانکو امید بسته بودند و پس از اینکه حضور مرد کروات روی نیمکت قرمزها منتفی شد، خشم و ناامیدی زیادی در دل هواداران رخنه کرد که باعث شد از انتخاب اوسمار حمایت نکنند.  

اما مربی برزیلی، رفته رفته جای خودش را دل هواداران باز کرد و با نتایج خوبی که در بازی‌های مختلف به دست آورد، موفق شد به چهره‌ای محبوب در میان هواداران تبدیل شود، تا جایی که تمدید قرارداد او این روزها به دغدغه‌ای جدی برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شده است. 

اوسمار که امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود، درباره روزهای اول انتخابش به عنوان جانشین گل‌محمدی صحبت‌هایی قابل تامل بر زبان آورد و گفت خودش و حتی خانواده‌اش در مقطعی مورد توهین و بی‌ادبی واقع شده‌اند، اما او به خوبی می‌دانسته که این روزها می‌گذرد و او خواهد توانست نگاه‌ها را در مورد خودش تغییر دهد. 

روایت اوسمار از روزهای اول استعفای یحیی را می‌خوانید: «دوران خیلی سختی بود، نه فقط برای من، بلکه برای باشگاه، بازیکنان و هیات مدیره پرسپولیس. تغییر کادر فنی در چنین برهه حساسی به هیچ وجه ساده نیست. من تیم را به خوبی می‌شناختم، می‌دانستم کیفیت بالایی داریم و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.» 

اوسمار با تاکید بر اینکه نگرانی هواداران را درک می‌کرده، ادامه داد: «آقا یحیی نه تنها یک مربی بزرگ، بلکه انسانی قابل احترام است. طرفداران پرسپولیس مرا با برانکو مقایسه می‌کردند که مربی بسیار بزرگی است. یک سری پیام‌های بی‌ادبانه برای من و خانواده‌ام ارسال شد، ولی به خوبی می‌دانم که فوتبال سراسر عشق و احساس است. مطمئن بودم با گذر زمان و نتایج خوبی که به دست می‌آوریم، قادر خواهیم بود که نگاه هواداران را عوض کنیم.» 

سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود که چندین بار با عذرخواهی هواداران رو به رو شده و این به او انگیزه بالایی داده است: «وقتی برای خرید یا پیاده‌روی بیرون می‌روم، با لطف و مهربانی هواداران مواجه می‌شوم؛ حتی بعضی‌ها عذرخواهی می‌کنند و می‌گویند راجع به من اشتباه فکر می‌کرده‌اند. این مرا مجاب می‌کنند که کارم را هر روز بهتر انجام دهم.» 

7474