شناخت اوسمار از آبادان؛ برزیل بخشی از آبادان است!

شناخت اوسمار از آبادان؛ برزیل بخشی از آبادان است!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس نسبت به شهر آبادان و طرفداران صنعت نفت علاقه نشان داد.  

به گزارش فوتبالی، اوسمار ویرا که نتایج خوبی را در هفته‌های اخیر با پرسپولیس گرفته و توانسته با نوع سیستم و فوتبالی که تیمش ارائه می‌دهد هواداران پرسپولیس را با خود همسو کند و مورد مقبولیت آن‌ها قرار بگیرد حالا از علاقه خودش نسبت به مردم آبادان پرده برداشته است. 

هفته گذشته بود که پرسپولیس در یکی از بازی‌های مهم فصل خود در برابر صنعت نفت قعرنشین که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد در آبادان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پرگل ۳ بر صفر شکست بدهد تا عرصه قهرمانی را برای استقلال خالی نگذارد و کماکان فاصله یک امتیازی خود را با این تیم حفظ کند. 

از آنجا که اوسمار ویرا ملیتی برزیلی دارد حسابی در آبادان دلگرم بوده است؛ چون که هواداران صنعت نفت و کلا شهر آبادان به برزیل ایران معروف است و معمولا در بازی‌های تیم محبوب‌شان از پرچم برزیل هم استفاده می‌کنند که همین موضوع حسابی به مذاق سرمربی پرسپولیس خوش آمده است. 

اوسمار که شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود به این نکته اشاره کرد که از این دیدن پرچم کشورش در میان هواداران صنعت نفت حسابی خوشحال شده و به همین خاطر علاقه ویژه‌ای به آبادان پیدا کرده است.  

محمد حسین میثاقی امشب می خواست ببیند که اوسمار چه چیزهایی از آبادان شنیده است و از او پرسید ادامه شعار «آبادان...» چیست. میثاقی منتظر بود اوسمار بگوید برزیلته! اما مربی برزیلی نشان داد بیشتر از تصور میثاقی آبادان را می شناسد. چون گفت جمله معروف «برزیل بخشی از خاک آبادان است» را شنیده است! 

۹۰۹۸