نظر اوسمار درباره جدایی زاهدی/ بازیکن باید دلش با تیم باشد؛ برای او خوشحالم

نظر اوسمار درباره جدایی زاهدی/ بازیکن باید دلش با تیم باشد؛ برای او خوشحالم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس از مهاجم سابق تیمش تمجید کرد و گفت از موفقیت او در لیگ ژاپن خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، شهاب زاهدی در روزهای اول حضورش در پرسپولیس نتوانست عملکرد قابل توجهی از خودش به نمایش بگذارد، اما رفته رفته شرایطش تغییر کرد تا جایی که به بهترین گلزن فصل پرسپولیس تبدیل شد. زاهدی توانست در مجموع 22 بازی برای پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا، 7 گل بزند و دو پاس گل بدهد و خودش را دل هواداران این تیم جا کند.

این مهاجم 28 ساله که چندین سال سابقه لژیونر بودن دارد، پیشنهاد خوبی از یک باشگاه ژاپنی دریافت کرد که باعث شد تصمیم بگیرد از جمع قرمزها جدا شود و بار دیگر لژیونر بودن را تجربه کند.

درخواست زاهدی برای جدایی از پرسپولیس در دوره‌ای مطرح شد که قرمزها از کمبود مهاجم رنج می‌بردند و طبیعتا دوست نداشتند مهاجم شماره یک‌شان را از   دست بدهند. ضمنا عایدی اندک پرسپولیس از این ترانسفر هم مزید بر علت شد که هم هیات مدیره و هم شخص اوسمار به شدت با انتقال این بازیکن مخالفت کنند.

اما شهاب که میل زیادی به جدایی داشت و تصمیم گرفته بود هر طور شده فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد، چند روز در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد و در آخرین بازی‌هایش چند موقعیت خوب را از دست داد تا کادر فنی و مدیران پرسپولیس به این نتیجه برسند که او دیگر از تمرکز و آمادگی روانی لازم برخوردار نیست و لذا با فسخ قرارداد او موافقت کردند.

زاهدی که این روزها در تیم آویسپا فوکوئوکا ژاپن توپ می‌زند، توانسته در همین مدت کوتاه توجه هواداران این تیم را به خود جلب کند و آنقدر در لیگ ژاپن درخشان ظاهر شده که ژاپنی‌ها چند روز قبل او را با سوباسا مقایسه کردند!

اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس که ابتدا جزو مخالفان سرسخت جدایی زاهدی بود، امشب در برنامه فوتبال برتر حضور داشت و ضمن تمجید از بازیکن سابقش، برای او آرزوی موفقیت کرد: «شهاب بازیکنی بسیار خوب و حرفه‌ای است و می‌داند چگونه از خودش مراقبت کند و به خودش برسد. او به عنوان بازیکنی در پست خودش، شرایط بدنی خیلی خوبی دارد. خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در لیگ ژاپن برایش در حال رخ دادن است. برای ما خیلی سخت بود که در آن برهه زمانی به او اجازه خروج بدهیم.»

"جدایی بیشتر خواسته او بود تا خواسته ما"، اوسمار ضمن بیان این جمله تصریح کرد: «به نظرم بازیکن باید خودش بخواهد در تیم بازی کند تا بتواند 100 درصد خودش را ارائه دهد. وقتی بازیکن دلش با ما نیست و می‌خواهد جدا شود، باید با احتیاط و عاقلانه با این موضوع برخورد کنیم.»

7474