اعتراف جالب اوسمار؛ قهرمانی مهم‌تر از سبک بازی است!

اعتراف جالب اوسمار؛ قهرمانی مهم‌تر از سبک بازی است!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس نظرش را در خصوص قهرمانی و سبک بازی یک تیم در فوتبال اعلام کرد. 

به گزارش فوتبالی، اوسمار ویرا که به خوبی توانسته در این مدت کمی که جانشین یحیی گل‌محمدی در قامت سرمربی پرسپولیس شده تفکرات خود را در بین بازیکنان این تیم جا بیندازد و فوتبال رو به جلویی را ارائه کند درباره شیوه قهرمانی یک تیم صحبت‌های ویژه‌ای را بر زبان آورده است. 

این سرمربی برزیلی با حضور در برنامه فوتبال برتر به این نکته اشاره کرد که " 10 سال آینده کسی دیگر به این توجه نمی‌کند که سبک بازی تیمی که قهرمان شده چه بوده و همه آن قهرمانی را به یاد می‌آورند و به همبن خاطر قهرمانی مهم‌تر از نوع سبک بازی است" 

این صحبت‌ها درحالی مطرح شده است که در هفته‌های اخیر اختلاف علنی میان هواداران استقلال و پرسپولیس بر سر این موضوع به بار آمده است!؛ استقلالی‌ها می‌گویند به بازی خوب جام نمی‌دهند و مهم قهرمانی است و مهم نیست که آن با چه سبکی از بازی بدست می‌آید! در سمت مقابل پرسپولیسی‌ها هم ادعای متفاوتی دارند و اذعان دارند که طبق آمار با کیفیت‌ترین تیم لیگ برتر هستند و در کنار بازی چشم‌نواز به دنبال جام قهرمانی هستند؛ قرمزها همچنین بازی سراسر تدافعی را به استقلال نسبت می‌دهند و دائما سبک بازی رقیب را زیر سوال می‌برند!

حالا با این وجود اوسمار نظر خودش درباره سبک بازی تیمی که قهرمان می‌شود را گفته است که واقعا کار شجاعانه‌ای است؛ به این دلیل که اگر پرسپولیس قهرمان نشود او دیگر نمی‌تواند مثل برخی سرمربیان لیگ برتر که در امر قهرمانی ناکام شدند به بازی چشم‌نواز اشاره کند و بهانه بگیرد! چون از نتیجه‌گرا بودن فوتبال ایران به خوبی آگاه است. 

۹۰۹۸