از آلیسون تا رفیعی؛ بازیکنانی که اوسمار کشف کرد

از آلیسون تا رفیعی؛ بازیکنانی که اوسمار کشف کرد

پایگاه خبری فوتبالی-اوسمار ویرا سرمربی تیم پرسپولیس شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در بخشی از این برنامه اظهارات جالبی در مورد دروازه‌بان اول تیم ملی برزیل داشت.  

به گزارش فوتبالی، اوسمار ویرا در پاسخ به این سوال مجری برنامه که کدام بازیکنان مطرح دنیا، در محل زندگی و تولد شما پرورش یافته‌اند؛ گفت رونالدینیو و پس از اندکی تامل گفت آلیسون بکر. او هم چنین ادامه داد: «اولین بار من، آلیسون را از خانه‌اش بر سر تمرین اینترناسیونال بردم.» پاسخی که تعجب مجری برنامه را به همراه داشت و پرسید: یعنی شما کاشف آلیسون بکر بودید؟ اوسمار هم تایید کرد!   

پاسخ اوسمار اما برای گلر جوان پرسپولیس که این روزها و در نبود علیرضا بیرانوند، سنگربانی قرمزپوشان را بر عهده دارد امیدوارکننده بود. گلری که امروز مورد اعتماد ویرا برزیلی است امیدوار است که کشف جدید اوسمار باشد. اوسماری که آلیسون را کشف کرد تا در برترین لیگ دنیا توپ بزند و دروازه‌بان اول برزیل باشد حالا شاید کاشف یک ستاره جدید باشد. ستاره‌ای که در تاریخ لیگ برتر تنها گلری است که در 4 بازی ابتدایی خود کلین شیت می‌کند و شاید اعتماد ویرا و تربیت او در نهایت بکر جدیدی را تقدیم فوتبال ایران کند. 

 7899