واکنش پیولی به قهرمانی اینتر با اختلاف 17 امتیازی با میلان

واکنش پیولی به قهرمانی اینتر با اختلاف 17 امتیازی با میلان

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در هفته سی و سوم از رقابت های سری آ ایتالیا با نتیجه دو بر یک مقابل اینتر شکست خورد و به این ترتیب اینتر توانست با داشتن هفده امتیاز بیشتر نسبت به میلان، قهرمان این فصل از رقابت های سری آ شود.

به گزارش فوتبالی ، استفانو پیولی، سرمربی میلان که در این روز ها به شدت زیر انتقاد قرار دارد، پس از این بازی و شکست تیمش در دربی شهر میلان گفت:" تا هر چقدر که ممکن بود تلاش کردم تا به تیمم روحیه بدهم. باید فصل را به خوبی تمام کنیم و به بازی های بعدی فکر کنیم."

پیولی درباره این که اینتر با داشتن 17 امتیاز بیشتر نسبت به میلان قهرمان شده است، گفت:" اینتر در این فصل در سری آ فقط یک شکست داشته است. من معتقدم که آن شکست را هم اشتباهی خورده اند! اینتر قوی ترین ترکیب را در ایتالیا در سال های اخیر داشته است و هیچ شکی در این رابطه وجود ندارد. اگر اینتر اختلاف زیادی با تیم های دیگری مثل تیم ما دارد تنها به این علت است که واقعا قوی هستند. برای رقابت با اینتر باید خودمان را تقویت کنیم تا بتوانیم به سطح آن ها برسیم."

استفانو پیولی درباره آینده خودش در میلان گفت:" نمی دانم که اینجا هستم یا نه. این تیم جای پیشرفت دارد. اکنون باید تمرکزمان را روی تمام کردن این فصل بگذاریم و پس از آن درباره مسائل دیگر تصمیم گیری کنیم. فراموش نکنید که اینزاگی هم ماه ها قبل در اینتر با مشکل روبرو شده بود اما حالا او یک تیم عالی ساخته است."

1470