واکنش جالب خمز به تمایلش برای بازگشت به ایران؛ اگر برگردم فقط به تراکتور می‌روم!

واکنش جالب خمز به تمایلش برای بازگشت به ایران؛ اگر برگردم فقط به تراکتور می‌روم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق تراکتور می‌گوید دوست ندارد به جز این تیم، در هیچ باشگاه ایرانی دیگری مربیگری کند.

به گزارش فوتبالی، روزهای تلخ و شیرین پاکو خمز در تبریز هفته گذشته به پایان رسید و او پس از یک سال و چند ماه، به صورت توافقی از تراکتور جدا شد تا به اسپانیا برگردد. البته آمار کلی خمز در تراکتور آنقدرها هم ضعیف نبود و او در چند برهه از فصل جاری، توانست تیمش را کاملا به صدر جدول نزدیک کند تا جایی که از مدعیان قهرمانی هم به شمار می‌رفت. 

اما یکی از مشکلات تراکتور مدل خمز این بود که در مقابل تیم‌های مدعی، یک ناکام تمام عیار بود و یکی از دلایل انتقاد هواداران تراکتور، نتایج ضعیفی بود که مرد اسپانیایی مقابل تیم‌های بزرگ لیگ رقم زد. کسب چند نتیجه فاجعه‌بار مثل شکست 4-1 مقابل ذوب‌آهن هم مزید بر علت شد تا مربی اسپانیایی به پایان کار خود در تبریز برسد.

او هنگام خروج از ایران، تیمش را در رده چهارم جدول تحویل داد و آمار کلی 53 درصد پیروزی را بر جای گذاشت. یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن فوتبالدوستان باشد، این است که آیا پاکو مایل است دوباره به ایران برگردد و در صورت پاسخ مثبت، در کدام تیم‌ها حاضر است مربیگری کند؟

خمز در مصاحبه امروز خود با خبرگزاری تسنیم به این سوال پاسخ داده و می‌گوید دوست دارد روزی دوباره به ایران برگردد، اما به جز تراکتور در هیچ تیم ایرانی دیگری فعالیت نخواهد کرد.

او درباره این موضوع گفته است: «معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید چون که  بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.»

سرمربی سابق تراکتور درباره اینکه چه پیامی برای هواداران این تیم دارد، اینطور پاسخ می‌دهد: «تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.»

7474