پاکو خمز و دو مصاحبه کاملا متفاوت

پاکو خمز و دو مصاحبه کاملا متفاوت

پایگاه خبری فوتبالی- به فاصله حدود یک هفته، دو مصاحبه کاملا متفاوت از قول سرمربی سابق تراکتور منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، 17 آذرماه سال 1401 بود که پاکو خمز با عقد قراردادی، رسما هدایت تراکتور را برعهده گرفت. او پس از یک سال و چند ماه حضور بر روی نیمکت این تیم، سرانجام هفته گذشته از جمع تی‌تی‌ها جدا شد و به کشور خود برگشت.

خمز در دورانی که سرمربی تراکتور بود، جمعا در 45 بازی هدایت این تیم را برعهده داشت و آمار ۲۴ پیروزی، ۸ مساوی و ۱۳ باخت را به ثبت رساند. آخرین دیداری که سرمربی اسپانیایی روی نیمکت تراکتور نشست، بازی مقابل ذوب‌آهن در تبریز بود که با شکست سنگین 4-1 پرشورها همراه بود. این شکست سنگین، مهر پایانی بر فعالیت خمز در تبریز بود و او در نهایت تصمیم گرفت از تراکتور جدا شود. آنطور که رسانه رسمی تراکتور خبر داد، جدایی خمز به صورت کاملا توافقی و با درخواست شخص او اتفاق افتاد و باشگاه هیچ ضرر و زیانی را در این مسئله متحمل نشد.

اما در مورد دلایل جدایی خمز، روایت‌های مختلفی وجود دارد و برخی آن را به اتفاقات غیرفوتبالی ربط می‌دهند. حدود یک هفته قبل، مصاحبه‌ای از قول سرمربی اسبق تراکتور در نشریه اسپانیایی مارکا منتشر شد که در آن، خمز به تنش‌های اخیر خاور میانه اشاره کرده و گفته بود امنیت و آرامش را به پول و ورزش ترجیح می‌دهد. او ضمنا عنوان کرده بود که خانواده وی و خصوصا دخترانش از شرایط زندگی در ایران راضی نیستند و هر روز با گریه از پدرشان می‌خواهند که ایران را ترک کنند!

اما امروز، پاکو خمز مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم انجام داده که کاملا با مصاحبه قبلی او متفاوت است. خمز در جریان این مصاحبه، از مهمان‌نوازی مردم تبریز تشکر کرده و گفته کار در ایران تجربه بسیار مثبتی برای او بوده است. او همچنین تاکید کرده که حتی یک لحظه هم احساس عدم امنیت نداشته و تنها چیزی که با خودش به یادگار برده، عشق و احترام از سوی مردم ایران بوده است.

به نظر می‌رسد خمز با انجام این مصاحبه جدید، خواسته به نوعی مصاحبه قبلی خود در اسپانیا را رد و تکذیب کند و طوری جلوه داده که انگار چنین صحبت‌هایی از طرف او مطرح نشده است. اما به هر حال نشریه مارکا اسپانیا، رسانه معتبری است و خیلی بعید به نظر می‌رسد چنین مصاحبه‌ای را از خودشان درآورده باشند!

البته او به این ماجرا هم فکر کرده که چون نصیرزاده در آخرین گفت‌وگویش اعلام کرده بود خمز قول داده علیه تراکتور و ایران چیزی نگوید، خواسته با این مصاحبه، مصاحبه قبلی‌اش را به نوعی از اذهان پاک کند.

7474