واکنش سرمربی چلسی به غیبت ستاره تیمش مقابل آرسنال

واکنش سرمربی چلسی به غیبت ستاره تیمش مقابل آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته اعلام شد که کول پالمر ستاره این فصل چلسی به دلیل بیماری بازی سه‌شنبه شب مقابل آرسنال را از دست خواهد داد. پس از آن مائوریسیو پوچتینو به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سه‌شنبه شب در بازی معوقه از هفته‌ی بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و آرسنال در استادیوم امارات به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم درحالی امشب مقابل هم قرار می‌‌گیرند که چلسی لیست طولانی از مصدومان دارد اما آن طرف شاگردان آرتتا بدون هیچ غایبی برای این بازی آماده می‌شوند.

روز دوشنبه و قبل از کنفرانس مطبوعاتی مائوریسیو پوچتینو اعلام شد که کریستوفر انکونکو، لسلی اوگوچوکوو و رابرت سانچز به تمرینات بازگشته‌اند اما مصدومیت مجدد بن چیلول و مالو گوستو و همچنین مریض شدن کول پالمر ستاره این فصل چلسی باعث شد که پوچتینو در مورد این موضوع صحبت کند.

او در مورد غیبت احتمالی کول پالمر گفت: فکر می‌کنم که اگر او برای بازی مقابل آرسنال در دسترس ما نباشد چالش خوبی خواهد بود. اگر به جای دیگر بازیکنان تیم بودم، انگیزه زیادی داشتم تا فردا به زمین بروم و نشان دهم که این تیم فوتبال چلسی است نه تیم فوتبال کول پالمر.

او در ادامه گفت: وقتی ترکیب اصلی را در صورتی که پالمر در دسترس نباشد انتخاب کنم، در مورد پنالتی‌زن تصمیم خواهم گرفت. ما بازیکنانی دیگر نیز مانند نونی مادوئکه، کانر گلگر، انزو فرناندز و نیکولاس جکسون را داریم که همگی توانایی بالای در شوت زدن دارند.

۱۴۲۸